Werk & Studie alle pijlers

Leuke naam voor webwinkeltje gezocht

12-07-2009 16:38 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bezig met het opzetten van een webwinkel voor ondergoed voor stoere boeren en boerinnen, en vrachtwagenchauffeurs.

Alleen nu zoek ik nog een leuke naam voor de site, heeft iemand toevallig een idee?

Trefwoorden ;

Hollands - stoer - kort - treffend

Alvast bedankt
dus boeren weten wat er te koop is... maar er is geen geschikt ondergoed voor hen? Wat onderscheidt de boer dan van de timmerman of ambtenaar? dat ie een speciale onderbroek moet dragen? Of zit er een chip in waardoor de melkmachine weet dat de boer vandaag niet gemolken moet worden?
[quote]meds schreef op 13 juli 2009 @ 12:09:

dus boeren weten wat er te koop is... maar er is geen geschikt ondergoed voor hen? Wat onderscheidt de boer dan van de timmerman of ambtenaar? dat ie een speciale onderbroek moet dragen? Of zit er een chip in waardoor de melkmachine weet dat de boer vandaag niet gemolken moet worden?[/quote]

haha... en die onderbroek gaat dan de boer melken totdat hij gaat melken...

*zet bedorven geest nu weer in werkstand*

Anyway: niet ieder onuitgewerkt idee is een gat in de markt. Soms is er gewoon géén behoefte aan een product of dienst! of de tijd is er niet naar of je doelgroep is er niet aan toe. Alleen begrijpen sommige mensen niet dat dat ook een optie is.
Er zijn al heel wat (al dan niet serieuze) namen voorbijgekomen, maar je reageert op niet een.

Verder is het moeilijk om iets te verzinnen wat bij én stoere boeren en boerinnen past, én bij vrachtwagenchauffeurs.

Je geeft verder zelf ook weinig info over het soort onderbroeken, je ideeën etc waardoor we weer verder kunnen, en dan verwacht je van het forum nóg meer input?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
We beginnen met boxershorts en zien dan wel hoe het gaat lopen, remspoor.nl vind ik super, maar die bestaat al, net als remsporen.nl.
tsja truckers zitten nogal veel, en dan doe je zitgoed, boeren zitetn wat minder dus dat gaat niet

dus loopgoed-zitbeter
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nael schreef op 12 juli 2009 @ 16:38:

Ik ben bezig met het opzetten van een webwinkel voor ondergoed voor stoere boeren en boerinnen, en vrachtwagenchauffeurs.

Alleen nu zoek ik nog een leuke naam voor de site, heeft iemand toevallig een idee?

Trefwoorden ;

Hollands - stoer - kort - treffend

Alvast bedanktwww.stoerondergoed.nl

www.bijzonder.nl

www.bijz-onder-goed.nl
Hhhmm.... hoewel ik weet dat je het Hollands wilt houden, was de eerste naam die in mij op kwam:

Toughstuff
Dank jullie wel! Ja, bijzondergoed.nl vind ik ook een leuke, jammer dat die zonder streepjes al in gebruik is. Bijz-ondergoed.nl is nog wel vrij. Stoerondergoed kan ook, maar dat is iets meer standaard.

Zitgoed is ook leuk, maar daar zou dan inderdaad nog een woordje bij moeten, bv looptenzitgoed.nl of zo.

Er zijn hier ook best leuke ideeen in t Engels voorbijgekomen, maar ik hou het in dit geval liever Hollands, maar toch bedankt.
de onderkant

(deonderkant.nl is nog vrij)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik heb wel moeten lachen om sommige suggesties, haha, en de plaatjes.

Heb me ook geërgerd aan het vingerwijzerige van sommigen. Kanttekeningen plaatsen mag iedereen, maar de toon waarop kan veel uitmaken. Een beetje meer vriendelijkheid en wat minder ter-verantwoording-roeperigheid zou geen kwaad kunnen, vind ik.

Ik denk dat zo'n webwinkel best iets kan worden. Ben niet zo'n ster in namen verzinnen, misschien is www.goedondergoed.nl is, maar dat bestaat vast al.

Onderboerk schreef iemand, moet dat 'onderboerke' zijn? Dat zou ik wel een grappige vinden.

Lang: www.vooreenkontwaarjerauwinbijt.nl

(van dat liedje: ik ben een Hollandse boerenmeid, ik heb een kont waar je rauw in bijt...)

xx lisa.
@Lisa: maar het probleem is dat het moet passen bij stoere boeren en boerinnen, én vrachtwagenchauffeurs.

Dus onderboerke zou wel weer kunnen voor de boeren, maar een vrachtwagenchauffeur zal daar niet snel aan denken/op klikken/mee geassocieerd willen worden..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Vind ik toch zo raar. Nael vertelt niets over haar voorbereiding of concrete webshopplannen, ze vraagt alleen of iemand een leuke naam weet. Misschien werkt ze er al maanden aan, en heeft ze een doortimmerd plan.

En dan word je even vlotweg hélémaal afgebrand...
Ja, dat lijkt mij nou ook nergens voor nodig. Ik vind dat mensen die dat doen, de grootte van hun wapperende wijsvinger eens goed moeten bekijken en 'm dan wellicht een keer te heet moeten wassen, zodat-ie krimpt. Daarna kunnen ze 'm dan eerst eens op zichzelf richten en misschien een beetje positiever proberen te worden. Want... wat is er de zin van? Iemand vraagt mee te denken maar wáp, gelijk kritisch (negatief-kritsich ook nog) erbovenop. Nergens voor nodig.

xx lisa.
troggies
Wat dacht je van: (stoere)koeture?
haha, ja, hooi koeture...
Boergoed

Lompen

Trekgoed

Slipspoor
quote:Sim69 schreef op 21 juli 2009 @ 13:59:

troggies
Nee hoor, plan is nog niet afgetimmerd, en ik zal zeker niemand afbranden. Vind het gewoon leuk als er iemand mee wil denken. En ik begrijp ook dat die combi boeren en chauffeurs niet helemaal logisch is, maar dat zijn de mensen waar ik in mijn omgeving veel mee te maken heb en zeker ook een hart voor heb. Maar ik heb er nog over nagedacht en ga beginnen met boxershorts in de stijl van boeren- en buitenleven, en als het dan aan zou slaan zien we wel verder.

Koeture vind ik zelf nog steeds leuk, maar misschien te "sjiek" klinkend voor de doelgroep. Boerengoed is al bezet, en bijzondergoed en beestachtiggoed ook. Ik wil wel iets met .nl.

Retegoed en remspoor vind ik ook wel wat, maar misschien net over het randje, en ik weet niet of dat wel verstandig is, als ik op termijn ook andere doelgroepen zou willen bereiken. Ze zijn overigens ook bezet allebei.

Boergoed staat ook nog op mijn "overdenk" lijsje, als ook boer'n goed (maar dat vraag weer om uitleg),
onderbokse.nl

Onderbokse is dialect voor onderbroek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven