Levenslijn Uitdiepen..
zondag 28 november 2010 om 12:57
zondag 28 november 2010 om 13:05
Ellende, levenslijn. Ik heb zo'n kreng ook moeten maken.
Mijn probleem ermee was vooral dat ik vind dat mijn school geen fuck te maken had met de zogenaamde hoogte- en dieptepunten in mijn leven. Ik had nu totaaaal geen zin om hen dat allemaal aan de neus te hangen.
Ik heb de mijne indertijd dus keurig uit mijn duim gezogen.
Mijn probleem ermee was vooral dat ik vind dat mijn school geen fuck te maken had met de zogenaamde hoogte- en dieptepunten in mijn leven. Ik had nu totaaaal geen zin om hen dat allemaal aan de neus te hangen.
Ik heb de mijne indertijd dus keurig uit mijn duim gezogen.
668, the neighbour of the Beast
zondag 28 november 2010 om 13:12
Zijn er nog meer belangrijke dingen? En vooral, vind jij dat school daar iets mee te maken heeft?
Ik vond dat ze dat soort dingen niet hoeven te weten, dus ik heb wat dingen verzonnen en vooral; een hoop weggelaten.
Lekker zo laten als jij het goed vindt toch?
Anders zet je er nog in dat je op je 4e naar school ging en op je 12e naar de middelbare school
Ik vond dat ze dat soort dingen niet hoeven te weten, dus ik heb wat dingen verzonnen en vooral; een hoop weggelaten.
Lekker zo laten als jij het goed vindt toch?
Anders zet je er nog in dat je op je 4e naar school ging en op je 12e naar de middelbare school
668, the neighbour of the Beast
zondag 28 november 2010 om 13:15
over het algemeen begin je bij je geboorte, en hier schrijf je ook bij hoe je ouders heten, en afhankelijk van hoe uitgebreid het moet kan je beroepen en/of leeftijden vermeldden, en of je broers of zussen hebt.
en dan kijk je gewoon ongeveer per 3 a 4 jaar wat er belangrijk is geweest.
bijv. verhuizingen, schoolwisseling, welke school je ging toen je 4 was, of je ouders gescheiden zijn en wanneer, broertjes of zusjes die geboren zijn.
maar dit hangt allemaal af van hoe uitgebreid je het wilt maken.
en dan kijk je gewoon ongeveer per 3 a 4 jaar wat er belangrijk is geweest.
bijv. verhuizingen, schoolwisseling, welke school je ging toen je 4 was, of je ouders gescheiden zijn en wanneer, broertjes of zusjes die geboren zijn.
maar dit hangt allemaal af van hoe uitgebreid je het wilt maken.