Werk & Studie alle pijlers

Life goals

08-01-2019 13:19 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat wil jij bereikt hebben op uw 67 als je met pensioen gaat. Of heb je al een idee waar je wilt eindigen.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
09-01-2019 00:17
Waarom moeten we überhaupt zoveel bereiken?
Mwah, één ding vind ik niet zoveel
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
lise1985 schreef:
08-01-2019 23:42
Ik kom niet verder dan Nederlandse vakmedia maar dat vind ik ook wel prima.

Eentje heeft trouwens wel de NG gehaald, bedenk ik me nu.
Leuk toch?!
Men zal mij ook zeker vergeten, als men uberhaupt al van mijn bestaan wist, maar mijn foto's blijven nog wel wat rond de wereld gaan. Da's mijn nalatenschap. :)
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
08-01-2019 23:42
Ik kom niet verder dan Nederlandse vakmedia maar dat vind ik ook wel prima.

Eentje heeft trouwens wel de NG gehaald, bedenk ik me nu.

Men mag mij wel vergeten.

En ik ben wel goed in Sint-gedichtjes notabene
ik heb wel interviews in diverse (vak)bladen gehad en ook wel eens tv, ben in mijn vakgebied een BN-er. Word ook gebeld, als er iets nodig is voor speciale Kamercommissies. Maar dat hangt allemaal samen met mijn functie, niet met IK als persoon.
Dat is Mevrouw Lila, niet LilaLinda
De tv heb ik ook al gehaald trouwens, door deelname aan Get The Picture zo'n 20 jaar geleden ;-D
Ik ben BN-er by Proxy. Jullie hebben beslist van mijn vrienden gehoord of gelezen.
Alle reacties Link kopieren
stroman schreef:
09-01-2019 08:31
Ik ben BN-er by Proxy. Jullie hebben beslist van mijn vrienden gehoord of gelezen.
Dat is iedereen wel toch?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
09-01-2019 08:44
Dat is iedereen wel toch?
Ik heb geen bekende vrienden. Ook weinig onbekende trouwens :)

Ik ben dan hooguit BN-er-by-double-proxy
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
09-01-2019 08:48
Ik ben dan hooguit BN-er-by-double-proxy
Dan ben je ook een hermetisch dichter-by-double-proxy.

(Verrek, ik heb van jou gedroomd vannacht, herinner ik me ineens. Het was niet romantisch, we gingen naar een vergadering en we waren te laat.)
De enige bekende familie die ik heb kwam met alleen initialen in de krant. Dus dat is ook niet echt iets.

Maar ik ben wel blij met het werk dat ik doe, meestentijds. En ik vind mezelf ook een redelijk geslaagd ouder.
Alle reacties Link kopieren
stroman schreef:
09-01-2019 08:54
Dan ben je ook een hermetisch dichter-by-double-proxy.

(Verrek, ik heb van jou gedroomd vannacht, herinner ik me ineens. Het was niet romantisch, we gingen naar een vergadering en we waren te laat.)
Lol, daar kan ik mee leven, weten dat ik iemand ken die iemand kent die het volmaakte gedicht heeft geschreven :proud:

En vrouwen die over me dromen, wat wil een man nog meer? Ik kan vredig sterven!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ik werk nu 20 jaar. Over 20 jaar ben ik nog geen 67 maar hoop ik wel ongeveer mijn zaak te kunnen verkopen voor een mooi bedrag (wat het nu waard is + inflatiecorrectie is een mooi bedrag), en dan hoop ik dat het personeel zegt 'dat was een fijne werkgever, gelukkig heeft ze voor een goeie opvolger gezorgd', en dat klanten zeggen 'ik was blij met haar'.
Vriend gaat waarschijnlijk tot zijn 80e door, ik denk dat ik na de verkoop van mijn zaak voor de hobby een beetje ga meewerken in zijn bedrijf, een paar uurtjes per week of zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven