Werk & Studie alle pijlers

Loi + 21+ test

20-09-2010 16:08 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo hallo!

Sorry als dit topic weer de zoveelste is, maar ik heb eigelijk een specifieke vraag die ik niet verder kon vinden! Namelijk;

Ik ga particulier vavo doen. Dat is zeeeeeeeeeeeer prijzig en elke cent die niet naar die oplichters hoeft, die gaat er ook niet heen! ;)

Nu is er 1 vak, namelijk maatschappijleer, dat naar mijn mening wel weggelaten kan worden. Nu wil ik dat via de Loi gaan volgen.

Wie o wie heeft ook maatschappijleer via de Loi gedaan en daarmee de 21+test van het hbo gehaald?

met vriendelijke groetjess
Alle reacties Link kopieren
quote:poldervrouw schreef op 21 september 2010 @ 15:44:

Ja einsteinium maar ze geeft wel aan dat het zo vreselijk veel geld kost en ze noemt de VAVO oplichters.. in die zin is ze goedkoper uit met een 21+ toets..

En zo goed staat een afgebroken HAVO opleiding niet op je CV.

Een afgebroken havo opleiding niet, maar certificaten van de HAVO wel. Het is in haar geval: geen vakken van de HAVO, of vier vakken van de HAVO. Dat laatste staat toch nog altijd beter op haar cv.

Ik ben het er wel mee eens dat als zij vindt dat vavo oplichters zijn, ze beter dit jaar kan gaan werken en alleen een toelatingstest probeert te doen.
Ik heb ook een jaar maatschappijleer via de LOI gedaan, op VWO niveau - ik had de havo al, wist even niet wat ik wou... Maar qua niveau is de LOI gewoon goed, ik vond het boek én de vragen erg duidelijk en prettig om mee te werken. Je kan dat dus net zo goed doen als het via de VAVO doen.

EDIT: als je ook Engels wilt gaan doen en toevallig in de buurt van Utrecht woont... dan wil ik je ook wel helpen om die 500,- uit te sparen en je Engels op peil te brengen, ik doe een leraaropleiding in die richting. En dat is ook zo'n algemeen vak. ;)
anoniem_113436 wijzigde dit bericht op 24-09-2010 23:33
Reden: toevoeging
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven