Master na HBO Communicatie
zaterdag 23 januari 2010 om 20:47
Hallo allemaal,
Ik studeer momenteel HBO Communicatie, maar wil hierna graag nog een master volgen. Na een lange zoektocht, kom ik eigenlijk alleen uit op masters in de richting van marketing of journalistiek. Heeft iemand toevallig een idee van welke masters er nogal kunnen? Mijn interesses liggen meer bij internationale communicatie, literatuurwetenschappen, en trendwatching.
De master mag overal in Nederland, maar ook in het buitenland zijn.
Dankjewel!
Ik studeer momenteel HBO Communicatie, maar wil hierna graag nog een master volgen. Na een lange zoektocht, kom ik eigenlijk alleen uit op masters in de richting van marketing of journalistiek. Heeft iemand toevallig een idee van welke masters er nogal kunnen? Mijn interesses liggen meer bij internationale communicatie, literatuurwetenschappen, en trendwatching.
De master mag overal in Nederland, maar ook in het buitenland zijn.
Dankjewel!
zaterdag 23 januari 2010 om 20:56
zondag 24 januari 2010 om 17:45
Jess, ik vond het niets omdat het mij veels te theoretisch was. Bij het vak gespreksanalyse, had ik niet verwacht dat ik een gesprek helemaal uit moest tikken en moest bekijken wanneer iemand de intonatie omhoog of omlaag gooide, of wanneer iemand zijn/haar zin lager eindigde dan dat er begonnen werd en welke zweverige bedoeling daarbij hoorde.
Ik verwachtte bij gespreksanalyse dat het gesprek op inhoud werd geanalyseerd. Maar nee dus.
En toen kreeg ik ook nog statistiek waar ik geen bal van begreep, toen vond ik het wel leuk geweest
(heb een HBO-diploma in vertalen, dus vond dit een leuk vervolg, om dus een andere kant uit te gaan. Maar helaas)
Ik verwachtte bij gespreksanalyse dat het gesprek op inhoud werd geanalyseerd. Maar nee dus.
En toen kreeg ik ook nog statistiek waar ik geen bal van begreep, toen vond ik het wel leuk geweest
maandag 25 januari 2010 om 10:48