Werk & Studie alle pijlers

Mijn werkgever

08-04-2010 11:23 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik werk sinds 2 jaar bij mijn huidige werk. Ik heb een werkgever die een perfectionist is en daarbij vaak van gedachten veranderd.

Ik moet bepaalde werkzaamheden uitvoeren waar ik niet voor ben aangenomen waardoor ik het werk minder leuk vind en als ik dan heel vaak alles moet veranderen omdat me werkgever weer met een andere idee komt dan wil ik er wel is chaggie van worden..Maar goed, waar het echt om gaat,

Vorige week donderdag hadden we weer zo een akkefietje het ging om iets wat ik een jaar lang al op die manier deed en nu moest ik het anders uitvoeren. Daarbij was ik met andere werkzaamheden bezig en hij kwam die dag denk zo een 20 x mijn kantoor binnenlopen om de kleinste dingen!.

Ik was dus zwaar geïrriteerd en ik zei daarop Nee dat doe ik echt niet.

Dat had ik beter niet kunnen zeggen wat hij werd meteen erg agressief en begon te schreeuwen van dan doe ik het wel en het kost allemaal zoveel geld en hij liep weg en kwam weer terug en zei dat het beter was als ik een andere werkgever ging zoeken.

Waarop ik zei dan doe ik dat toch!

En in die tussentijd deed ik trillend mijn pc uit en pakte mijn spullen bij elkaar. Wat ik ook deed hij achtervolgde mij met alles. Ik werd echt een beetje bang gemaakt en daarbij was er verder niemand aanwezig.

Ik moest mijn sleutels inleveren van de zaak en mijn auto sleutels.

Ik had te veel privé spullen in mijn auto dus vroeg op afstand of het mogelijk was dat de auto vanavond voor de deur opgehaald zou kunnen worden en liep snel richting mijn auto en deed de deur op slot.

Toen gaf hij een hele harde schop tegen mijn raam en zei dat ik Nu eruit moest komen.

Ik werd echt ff bang en durfde op dat moment helemaal niks te doen. Uiteindelijk stapte ik de auto uit en rende weg…Ik dacht wat een gek, straks doe hij mij nog wat aan…

Ik meteen me man gebeld en langs de politiebureau om aangifte te doen.