Werk & Studie alle pijlers

Moderator 'Werk en studie'

31-01-2010 22:17 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuwe Angel en een fris moderatortopic waar jullie zoals gewoonlijk je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.

Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.

Groetjes,

Viva Angel 1
Het topic 'Zitten blijven of niet? Groep 4' is verplaatst naar de Kinderen-pijler voor wie het zoekt.
Was blijkbaar iets te enthousiast met het plaatsen van mijn topic 'Goed in taal'. Zou je die waar nog geen reacties op zijn willen verwijderen?

Dank je
Ik heb het andere topic gesloten en de berichten die daar al in stonden toegevoegd aan je andere topic.
Beste Angel,

Begin januari heb ik in het mod-topic de volgende vraag gesteld:

"In het topic "Wat voor contract" stelt TO een vraag over het mondeling verlengen van een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd. Door het Juridisch loket wordt vervolgens een reactie gegeven die niet het beeld geeft dat de vraag goed gelezen is en dat is helaas niet voor het eerst. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het Juridisch Loket standaard-antwoorden plaatst. Omdat gelijke monniken zelden gelijk zijn voegen die standaard-antwoorden nauwelijks iets toe.

Nu de experimentele fase in de samenwerking met het Juridisch Loket voorbij is vraag ik mij af hoe de evaluatie heeft uitgepakt. Is daarover al iets bekend?"

Tenzij ik iets over het hoofd heb gezien is het antwoord op deze vraag nog niet gegeven. Ik ben echter nog steeds benieuwd...
Ha!

(ik moet hier niet meer meelezen, hahaha)

Bij de forummededelingen:

http://www.viva.nl/2010/0 ... uridisch-loket-evaluatie/
Hee, wat moet dat hier? Nee hoor, dank lieve Vinyl, voor het geven van het antwoord! Is het afkicken zwaar?
quote:Vinyl schreef op 05 februari 2010 @ 10:56:

Ha!

(ik moet hier niet meer meelezen, hahaha)

Bij de forummededelingen:

http://www.viva.nl/2010/0 ... uridisch-loket-evaluatie/Beide Angels (1 & ex-1, toch?) dank voor de snelle reactie!
Ja, is wel raar ja. Zie ik ineens een vraag en denk ik: hé, mijn topic!

Hahahaha!
quote:Vinyl schreef op 05 februari 2010 @ 11:47:

Ja, is wel raar ja. Zie ik ineens een vraag en denk ik: hé, mijn topic!

Hahahaha!Fniel, je bent gewoon zorgzaam. Lief dat je nog even op Viv1 past!
Fniel is superlief!
Het topic 'Mijn leidinggevende neemt zomaar mijn takenpakket over' is verwijderd vanwege privacy en herkenning.
Dank je wel angel voor de snelle actie.
Misschien beter je voorgaande post weghalen Pinkeltjepuntmuts, voordat diegene dat ook leest en het sommetje compleet maakt.
quote:Pinkeltjepuntmuts schreef op 12 februari 2010 @ 19:24:

Dank je wel angel voor de snelle actie. Ik schrok een beetje toen een oud collega zei dat er ongeveer net zo'n verhaal als dat van mij op een forum stond. Voortaan even de feiten iets anders verwoorden.Dan leest ze dit toch ook, wellicht?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Angel, zou je voor mij de volgende topic willen verwijderen?:

SOLLICITATIEBRIEF SCHRIJVEN!!

bedankt en groetjes
Werkgever wijzigt de regels, hoe verder ? Is ivm de privacy van TO verwijderd.

@Leyla, topics worden hier niet op verzoek verwijderd. Je hebt je eigen post al ge-edit en verder staat er veel informatie in voor andere solliciterenden. Om die redenen laat ik het topic dus ook gewoon staan.
.
.
.
Leyla,

ik heb het even overlegd met de andere Angels gisteravond, en inmiddels is je topic verwijderd.

Groet,

Angel 5
Dank je wel Angel!!

Groetjes
Het voelt een beetje als klikken, maar op het topic 'verloskundige' worden docenten van een bepaalde school besproken..leek me niet zo netjes aangezien de namen van deze docenten er ook bij vermeld worden
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Inderdaad, ik heb de berichten ge-edit, bedankt voor het doorgeven!
Hoi nummer 5,

Zou je de type fout in mijn titel kunnen veranderen.Wie bepaald arbo arts of werkgever?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven