Werk & Studie alle pijlers

Morgen gesprek over contract verlenging..

02-09-2010 21:11 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet even mijn verhaal kwijt.

Morgen heb ik een gesprek met mijn manager over mijn contract. Ik heb een tijdelijk contract (waarneming voor verlof) en dat loopt binnenkort af. Nu wil ik heel graag verlenging en dat heb ik ook kenbaar gemaakt aan de manager. Morgen heb ik een gesprek over de mogelijkheden.

Ik werk inmiddels twee jaar op deze afdeling, maar voor dit contract had ik een contract als stagiaire. Dit, omdat ik nog met mijn opleiding bezig ben. Ik zit nu in het laatste jaar.

Wat het werk betreft, het gaat erg goed, het werk past bij mij, de doelgroep, ik zit goed in het team, boek goede resultaten, collega’s en management is tevreden over mijn functioneren.

Ikzelf vind het heel erg leuk en ik wil dus erg graag blijven.

Maar of mijn contract kan worden verlengd of omgezet kan worden weet ik dus niet. We zitten midden in bezuinigingen dus het is erg moeilijk om iemand aan te nemen. En ik ben natuurlijk ‘extra’. Wel is het zo dat veel directe collega’s bijna overwerkt zijn, het is enorm druk o.a. door vertrek van veel collega’s die niet zijn vervangen.

Hoe mijn kansen er voor staan vind ik erg lastig in te schatten.

Wat ik wil met dit topic weet ik niet, gewoon even mijn verhaal kwijt. Ik ben best welzenuwachtig voor het gesprek.

En misschien heeft iemand tips voor mij, voor het gesprek.

Wish me luck!!
Succes morgen!
Succes!
Tips heb ik niet voor je, maar ik wil je wel heel veel succes wensen morgen
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Geen tips, want dit kun je niet verder in zo'n gesprek beinvloeden.

Bezit je ziel in lijdzaamheid ondertussen, wij duimen met je mee.

Overigens, was je stage-inhoud wezenlijk heel anders dan je huidige werkzaamheden?
En, hoe is het gegaan vandaag?
Dank je wel voor jullie succes wensen.

Maar helaas... geen contract verlening. In verband met de financiele situatie is dit nu niet mogelijk. Er moeten eerst 1 of 2 mensen weg voordat er misschien een vacature komt.

Lag niet aan mijn werk, dat is goed enz.

Nu kan ik blijven om mijn opleiding af te maken, maar (weer) onder stagecontract.

Dat wil ik ook, het geeft mij wat rust dit jaar.

Ik vind het jammer, maar ga nu langzaam wel gericht kijken naar een andere baan.

@Tia Dalma: mijn stage en deze baan bestaan uit dezelfde werkzaamheden. Alleen, als stagiaire val ik mbt verantwoordelijkheden onder mijn supervisor.
Wat vervelend, Eiram. Maar wel fijn dat je als stagiaire aan kunt blijven. Ik hoop dat er snel toch een vacature komt waar jij zo weer in kan schuiven. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven