Mystery shoppers
vrijdag 2 oktober 2009 om 15:26
Het betaalt niet per se slecht. Als een opdracht redelijk weinig tijd kost, is de betaling door NIPO billijk, vind ik. Alleen bij de autodealers vind ik de tijd die het kost (en de agitatie die het mij oplevert) niet in verhouding staan tot de betaling.
Een beetje winkelen en dan dik betaald krijgen is denk ik niet hoe mensen tegen mystery shoppen aankijken. Zo heb ik dat ook nooit gezien en ik heb me dus niet om die redenen aangemeld. Ik ben niet eens dol op winkelen, maar vind het wel belangrijk dat je waar voor je geld krijgt en goed behandeld wordt als klant. Het is gewoon best een sport om op alles dat gevraagd wordt in de opdracht goed te letten, een medewerker zo te naderen dat je te weten komt wat je moet weten etc.
xx lisa.
Een beetje winkelen en dan dik betaald krijgen is denk ik niet hoe mensen tegen mystery shoppen aankijken. Zo heb ik dat ook nooit gezien en ik heb me dus niet om die redenen aangemeld. Ik ben niet eens dol op winkelen, maar vind het wel belangrijk dat je waar voor je geld krijgt en goed behandeld wordt als klant. Het is gewoon best een sport om op alles dat gevraagd wordt in de opdracht goed te letten, een medewerker zo te naderen dat je te weten komt wat je moet weten etc.
xx lisa.
zondag 4 oktober 2009 om 18:17
Je moet gewoon ff googelen. Ik be het heel even geweest. Bij mij moest je op internet zijn als je een job wilde. Dus je kreeg een mail dat er binnenkort iets niets op kwam. Als je die dus wilde, moest je om een bepaalde tijd de eerste zijn in die stad. Op zich wel leuk, maar de leukste acties zijn al snel weg
maandag 5 oktober 2009 om 12:48
Ik ben ook ingeschreven maar op dit moment niet actief.
Tegenwoordig val ik vaak buiten de doelgroep (dan zoeken ze een man of iemand met een auto o.i.d.)
Het is best leuk om te doen en het verdiend ook wel oké. De aankopen moet je voorschieten, maar zit weer bij de vergoeding opgenomen. Gemiddeld verdien je 8 - 10 euro per bezoek. Dat hangt compleet af van wat voor onderzoek je doet !!!! Soms zijn er onderzoeken waarbij je toch wel 25 euro kunt verdienen of meer.
De regels worden steeds meer aangescherpt. Zo moet je in het bezit zijn van een scanner om bijvoorbeeld bonnen in te scannen etc.
Het is zeker niet veel werk en ideaal als je overdag af en toe vrij hebt om een winkel te bezoeken
Let wel: Nederland telt vele mysteryshoppers en de taken zijn snel vergeven.
Tegenwoordig val ik vaak buiten de doelgroep (dan zoeken ze een man of iemand met een auto o.i.d.)
Het is best leuk om te doen en het verdiend ook wel oké. De aankopen moet je voorschieten, maar zit weer bij de vergoeding opgenomen. Gemiddeld verdien je 8 - 10 euro per bezoek. Dat hangt compleet af van wat voor onderzoek je doet !!!! Soms zijn er onderzoeken waarbij je toch wel 25 euro kunt verdienen of meer.
De regels worden steeds meer aangescherpt. Zo moet je in het bezit zijn van een scanner om bijvoorbeeld bonnen in te scannen etc.
Het is zeker niet veel werk en ideaal als je overdag af en toe vrij hebt om een winkel te bezoeken
Let wel: Nederland telt vele mysteryshoppers en de taken zijn snel vergeven.
donderdag 10 april 2014 om 10:01
Ik ben al een tijdje werkzaam als mystery guest. Ik doe veel bezoeken aan horecagelegenheden, maar er zijn ook retailbezoeken, bezoeken in de zorgsector en bezoeken m.b.t. activatieprogramma's.
Hier wat meer info: [spam]
Hier wat meer info: [spam]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 10-04-2014 11:33
Reden: link naar commerciele website verwijderd
Reden: link naar commerciele website verwijderd
% gewijzigd