Werk & Studie alle pijlers

NCOI - ervaringen?

31-07-2009 22:48 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand die ervaring heeft met studeren via de NCOI?

Mijn eerste ervaring is dat ze het niet zo nauw nemen met terugmailen. 1,5 week terug een mail gestuurd met een aantal vragen. Automatische reply gekregen dat mijn mail binnen 4 werkdagen beantwoord zou worden. Nog niks gehoord.

Blijkbaar telt zomervakantie niet mee als werkdagen bij NCOI. Ik vind t een beetje slordig.

Maar ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze opleider.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik heb er goeie ervaringen mee!
Met welke opleiding?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ha Moonlight!

Je bent er nog altijd niet uit zie ik. Hopelijk vind je snel iets!

Groetjes,

Ayla520
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Nee ik overweeg het nu niet. Heb het voor iemand anders geUPt.
Beste annabelle,

Ik besef dat het al enige tijd geleden is dat jij de opleiding HBO management assistent hebt gedaan, maar ik hoop dat je mij kunt helpen. Ik moet in december mijn eindopdracht van de module communicatie inleveren maar zie door de bomen het bos niet meer! Mijn leraar is lastig te bereiken en moeilijk te begrijpen. Als ik een mailtje stuur naar de NCOI krijg ik niet of nauwelijks antwoord. Kun je mij alsjeblieft een voorbeeld sturen van hoe het moet. Wat verwachten ze? Hoe moet ik alles op de juiste manier in de eindopdracht weergeven?

Ik hoop oprecht dat je mij wilt helpen!

Alvast ontzettend bedankt!!
Ik denk dat je niet heel veel kans hebt dat ze via dit topic reageert.
quote:roomsoesje schreef op 03 november 2010 @ 17:54:

Beste annabelle,

Ik besef dat het al enige tijd geleden is dat jij de opleiding HBO management assistent hebt gedaan, maar ik hoop dat je mij kunt helpen. Ik moet in december mijn eindopdracht van de module communicatie inleveren maar zie door de bomen het bos niet meer! Mijn leraar is lastig te bereiken en moeilijk te begrijpen. Als ik een mailtje stuur naar de NCOI krijg ik niet of nauwelijks antwoord. Kun je mij alsjeblieft een voorbeeld sturen van hoe het moet. Wat verwachten ze? Hoe moet ik alles op de juiste manier in de eindopdracht weergeven?

Ik hoop oprecht dat je mij wilt helpen!

Alvast ontzettend bedankt!!

Hoi,

In 1e jaar HBO Bedrijfskunde heb ik module communicatie gehad.

Als het goed is, heb je op eConnect een beschrijving wat ze er in willen hebben, waar extra op gelet wordt enz. Tevens is het goed om evaluatielijst aan te klikken. Dat is te vinden als je module moet uploaden, volgens mij. Daarin staat waar opdracht op beoordeeld wordt en welke waarde er aan toegekend wordt. Het is sowieso erg belangrijk om de genoemde leerdoelen in opdracht te verwerken. Ik had ongeveer onderstaande indeling. Door kopieren beetje verschoven, maar dan heb je beetje een idee.

1. INLEIDING

2. LEESWIJZER

3. BESCHRIJVING (naam bedrijf weggehaald)

3.1. VOORNAAMSTE ACTIVITEIT

3.2. VISIE

3.3. MISSIE

3.4. KERNWAARDEN

4. COMMUNICATIE/ FEEDBACK

4.1. ALGEMEEN

4.2. ZIEKTEVERZUIM DOOR SLECHTE COMMUNICATIE

5. FINANCIËLE ADMINISTRATIE

5.1. ALGEMEEN

5.2. COMMUNICATIE/ FEEDBACK TUSSEN MEDEWERKERS

5.2.1. Enquête

6. WAAROM MEER AANDACHT VOOR COMMUNICATIE/ FEEDBACK?

7. PLAN VAN AANPAK

7.1. ALGEMEEN

7.2. KENNISSESSIE

7.3. WORKSHOP

7.4. TRAINING COÖRDINATOREN

7.5. DOORVRAGEN BIJ ZIEKTEVERZUIM EN TELEFONISCH ZIEKMELDEN

8. EINDCONCLUSIE

9. PERSOONLIJK REFLECTIEVERSLAG

10. LITERATUURLIJST

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven