Werk & Studie alle pijlers

NCOI personeelsmanagement

06-10-2009 20:22 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Momenteel volg ik de opleiding HBO personeelsmanagement bij NCOI en dan de variant e-learning. De eerste module is beheer en motivatie van personeel.

Is er iemand die ook toevallig deze opleiding heeft gevolgd? Ik ben namelijk net gestart en ik ben zeer benieuwd naar ervaringen. Vooral ook over de beoordelingen van de moduleopdrachten en de terugkoppeling van de docenten.

Gr.

Lisa
hoi!

Ik volg ook die opleiding, en ook de e-learning variant. Momenteel ben ik met dezelfde module bezig als jij, alleen is het voor mij mijn laatste module.

Ik vind het een leuke opleiding, best pittig (niet eens zozeer qua lesstof maar wel qua tempo).

Wat wil je precies weten over de beoordeling van module opdrachten en terugkoppeling van docenten?
Hoi,

Ik ben benieuwd hoe zwaar de moduleopdrachten worden beoordeeld. Kost het jou veel tijd om de eindopdrachten te maken?

Persoonlijk vind ik deze module wel zwaar.

Ik ben ook later ingestroomd en heb moeite om de achterstand in te halen.

Tot nu toe ook nog geen contact gehad met de docent. Zijn er geregeld contactmomenten. Krijg je feedback?

Fijn voor je dat dit je laatste module is. Hoe zijn de overige modules verlopen? Ben je van plan om door te gaan leren?
Ik doe dezelfde opleiding, maar dan met de bijeenkomsten. Ik heb 1 module noodgedwongen via e-connect moeten volgen omdat ze mij vergeten waren in te delen bij een module (moest ik ook nog eens zelf achterkomen).

Inmiddels zit ik in het laatste jaar en heb ik heel veel slechte ervaringen met het NCOI. Ik moet nog 2 modules volgen en dan mijn eindscriptie schrijven, maar ik moet ook nog een aantal opdrachten over doen omdat ik onvoldoendes had. Mijn twijfel om door te zetten is erg groot. Eigenlijk zou ik het liefste stoppen.

Het is niet makkelijk en ik vind dat de begeleiding vanuit NCOI ook minimaal is. De ene docent is de andere niet, sommige zijn goed anderen kunnen beter in het bedrijfsleven blijven en niet voor de groep gaan staan

Het beoordelen van de opdrachten wordt ook door de docent gedaan waar je les van hebt. Dit kan in je voordeel werken maar ook in je nadeel.

Succes met je opleiding!
hoi

Ben ook bezig met de opleiding hbo personeelmanagement via het ncoi.

Momenteel moet ik ook een moduleopdracht inleveren maar helaas kom ik niet echt ver.

Hebben jullie misschien een voorbeeld voor mij dan heb ik tenminste een idee.

Bij ons worden de opdrachten niet door onze eigen docent beoordeeld maar door iemand anders.

Alvast bedankt
Hoi,

Ik ben ook bezig met de opleiding hbo personeelsmanagement via het ncoi.

Ik ben deze week begonnen en het is voor mij nog geheel niet duidelijk wat er van de module opdracht verwacht wordt.

Heeft iemand voor mij een voorbeeld van zijn module opdracht.

Alvast heel erg bedankt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven