Nha doktersassistente
woensdag 4 juni 2014 om 13:18
Niet doen, het is echt dramatisch slecht georganiseerd. Ik ben zelf doktersassistente op een (buiten)poli. Ik heb twee collega's die tandartsassistente zijn (werken op kaakchirurgie) en zich via de NHA gaan bijscholen als doktersassistente zodat ze breder inzetbaar worden.
Ze zijn serieus al sinds januari bezig met inschrijven, vrijstellingen regelen, rekeningen betalen en ze zijn nog steeds niet begonnen. Dan is er weer dit zoek. Dan weer dat. Dan moet er betaald worden terwijl het al betaald is, maar dan is er bij de NHA weer niks van te vinden.
Sowieso zou ik zonder werkplek in de juiste richting er niet aan beginnen. Je kan amper stageplaatsen vinden met zulke opleidingen. En met solliciteren ben je vaak een van de velen, er is momenteel veel aanbod, maar niet genoeg vacatures.
Ze zijn serieus al sinds januari bezig met inschrijven, vrijstellingen regelen, rekeningen betalen en ze zijn nog steeds niet begonnen. Dan is er weer dit zoek. Dan weer dat. Dan moet er betaald worden terwijl het al betaald is, maar dan is er bij de NHA weer niks van te vinden.
Sowieso zou ik zonder werkplek in de juiste richting er niet aan beginnen. Je kan amper stageplaatsen vinden met zulke opleidingen. En met solliciteren ben je vaak een van de velen, er is momenteel veel aanbod, maar niet genoeg vacatures.
woensdag 7 juni 2017 om 08:42
Ja, ik heb een aantal maanden geleden de opleiding Doktersassistente succesvol afgerond. Ik vind NHA echt een aanrader! Het is allemaal super goed geregeld, en ze zijn ook heel goed telefonisch bereikbaar. Ik ben heel erg tevreden over de NHA en zou zo weer een thuisstudie volgen via hen. Alles werd altijd vlot geregeld.