Werk & Studie alle pijlers

NHA ervaring gezocht

04-05-2012 20:45 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek mensen die een volledige MBO opleiding bij de NHA doen/gedaan hebben?

Kun je met dat diploma daarna alsnog doorstromen naar een niveau hoger? ( bv je doet helpende welzijn via NHA en gaat daarna verzorgende IG doen op een ROC.)

Word je aangenomen met een NHA mbo diploma? of vragen ze daar niet naar waar je je diploma gehaald heb?

Hoe gaan de examens in Utrechts? iemand ervaring met nederlands en rekenen?

Welke opleiding is beter

Totaal aantal stemmen: 2

BOL bij NHA Geen stemmen
BBL bij een roc (50%)
Maakt niet uit, beide hetzelfde. (50%)
Helaas, geen volledige opleiding hier via NHA.

Ik volg een cursus dus dan is het natuurlijk heel anders.

Maar daar geen problemen mee!

Ik neem aan dat je met dat diploma wel door kunt stromen naar een volgend niveau. En wat bedoel je precies met of je wordt aangenomen met een NHA diploma? Ik denk dat er in sommige sectoren wellicht een voorkeur is voor een instelling die bekend om die richting/opleiding gaat, maar in principe is een diploma een diploma toch? De instelling waar je je opleiding volgt of diploma hebgt gehaald zet je meestal wel op je cv.

Misschien is het raadzaam contact op te nemen met NHA voor een aantal van je vragen, maar begrijp dat het ook fijn is om een NHA student te vinden om het een en ander te bespreken! Succes ermee!
Ik bedoel stel ik haal helpende welzijn, ik wel werk vind in de thuiszorg omdat het via de NHA is gegaan?

Bedankt

Ja hopelijk zijn er hier mensen die die opleiding ook doen!
Tijdens een reïntegratiecursus is mij verteld dat er werkgevers zijn die diploma's van de LOI of NHA niet voor vol aan zien.

Normaal gesproken zet je de instelling waar je je diploma haalt ook op je CV.
Ik ben toch begonnen bij het NHA.

Mijn vraag of hier nog mensen zitten met ervaringen met zo'n opleiding in de zorg?
Ik volg ook een thuisstudie bij de Nha. Mijn eigen gedachte was dat een thuisstudie ook voordelen kan hebben voor een werknemer; je laat zien dat je discipline hebt en goed zelfstandig kunt werken.. Maar misschien is het in de praktijk wel anders.

K ga dit topic ook even volgen ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven