Werk & Studie alle pijlers

nieuwe baan!

15-11-2011 12:38 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een volslagen nutteloos topic, maar ik wil het zo graag delen.

Mijn man heeft een nieuwe baan!!! En is vandaag begonnen.

Zes weken geleden is hij van de ene op de andere dag ontslagen met als reden de crisis en de vast zittende huizenmarkt.

Talloze sollicitatiebrieven zijn de deur uit gegaan maar de banen binnen vastgoed, makelaardij, hypotheken, verzekeringen en banken lagen niet bepaald voor het oprapen. Hij heeft nu een baan waarin hij (nog) geen papieren heeft en zefs geen ervaring. Toch wil zijn nieuwe baas hem een kans geven. Heerlijk.

Van de zomer heb ik veel overuren gemaakt en was ik bezig met een vervolgopleiding. Inmiddels heb ik veel overuren opgenomen en heb ik de opleiding afgerond. Kortom ik was veel thuis. Hij was ook veel aan het werk met ook een opleiding erbij, ook van de ene op de andere dag thuis. De eerste twee weken waren heel raar. Je zit toch heel veel op elkaars lip. En tussen de brieven van de rechtsbijstandverzekering, UWV, ex baas en talloze afwijzingen was dat niet altijd even gezellig.

Ik was vannacht gewoon plaats vervangend zenuwachtig.

Bijna niet geslapen. Ik hoop zo dat dit lukt!

Zit nu gewoon alleen gelukkig te zijn in ons eigen huis!

Kan wel janken
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Van harte gefeliciteerd!
Wat heerlijk voor jullie dat hij zo snel een baan heeft gevonden. Gefeliciteerd ermee en ik wens jullie veel geluk en vooral weer heel veel gezelligheid samen.
Dankjulliewel! Het voelt zoooo fijn.
Gefeliciteerd!! Dat zijn leuke dingen!
Common sense is not so common.
Voltaire
Van harte, dat moet een heerlijk gevoel zijn voor hem (en voor jou ook natuurlijk). Weer aan het werk zijn.. Weer inkomen hebben. Geniet vooral nog van dit gevoel en vraag hem vanavond als hij thuiskomt maar heel lief hoe zijn dag is geweest.
Gefeliciteerd, je klinkt ook heel opgelucht! Ik zou hem vanavond maar ontzettend verwennen (nee, ik bedoel dus met een wijntje en lekkere hapjes )
Heerlijk hé? Mijn man is vorig jaar 6 maanden werkeloos geweest. Een rottijd, maar het heeft on s ook dichterbij elkaar gebracht.
Gefeliciteerd! Wat een fijn gevoel moet dat zijn
MJDH uiteindelijk hebben ook wel kunnen genieten van zoveel tijd samen, maar toch is er een last van ons afgevallen.
anoniem_69666 wijzigde dit bericht op 15-11-2011 13:33
Reden: *
% gewijzigd
Heb zojuist een SMS gehad van hem: Mereltje van me, alles goed hie, is erg leuk. x tot vanaaf!

Nu dus nog blijer
Ach... wat fijn dat ie even wat van zich laat horen!!
Wat fijn voor jullie! Eind goed al goed. Gaan jullie nog op vakantie?
@ ondervinding vooralsnog niet. Dit is een contract van zes maanden. Met een proeftijd van een maand. Buiten het feit dat hij dus erg weinig vakantiedagen heeft, willen we eerst even kijken of hij de proeftijd 'overleeft'. Verder moet hij ook weer beginnen met een studie en we weten nog niet exact hoe en wat....
Ik zit hier gewoon met een big smile! Heel herkenbaar. Genieten maar..... Iets lekkers halen voor het eten, iets bij de koffie vanavond?
@Mereldemus, verstandige keuze denk ik om de vakantie uit te stellen. Dat kan altijd nog natuurlijk. Veel geluk.
Ik zit al vanaf april thuis. 6 weken is niks tegenwoordig. Kan me wel voorstellen dat je blij bent hoor, daar niet van, maar 6 weken is echt pinda's.
Bazinga!
Gefeliciteerd, hartstikke fijn voor jullie!

Ontslagen worden is altijd rot en zeker in deze tijd. Mooi dat je man iets nieuws gevonden heeft en dat de eerste berichten positief zijn.

Vanavond inderdaad maar een lekker gebakje bij de koffie doen, zeg maar dat ik gezegd heb dat dat moest
Wat fijn! Dat geeft hoop Mijn vriend is ook net ontslagen en het is inderdaad super lastig om werk te vinden! Dus gefeliciteerd!
Wat een ontzettend fijn gevoel. Het geluk spat van je bericht af. Ik kan me heel goed voorstellen dat je heel blij bent, eindelijk weer zonnestralen na de donderwolk. Zelf heb ik bijna een jaar in een soortgelijke situatie gezeten en mijn relatie ging er aan.

Ik hoop dat jullie heel lang van dit eerste blije gevoel mogen genieten.
Goed hoor!!! vooral in deze tijd!!!

Vind het ook fijn om positieve berichten te lezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven