Nieuwjaarsreceptie ideeen
donderdag 12 november 2009 om 13:02
@mevrouwdekees, het was bij ons in het bedrijf altijd gebruikelijk om veel eten te serveren en ook voor entertainment te zorgen als bijvoorbeeld, dans en muziekoptredens. De opdracht is om het nu wat soberder te doen, dus bijv. geen buffet (ook geen bier of bitterballen omdat dit niet hallal is) en verder misschien wat inhoudelijks of creatiefs..
donderdag 12 november 2009 om 13:13
Geen alcohol, geen entertainment, geen buffet.. nou dat zal me een gezellig feestje worden... Weet je zeker dat je deze vorm van PR wil bedrijven? ALs ik het zo hoor wordt het (excusez le mot) een kutfeestje. Misschien kun je het geld dat beschikbaar is beter besteden aan een goede kerstkaart en eventueel een kleine attentie per post.
donderdag 12 november 2009 om 13:17
Misschien ben ik wat cynisch, maar bedenk je goed waar een receptie toe dient: in een prettige sfeer zakelijk netwerken. Als jij niet het geld en de middelen hebt om er een leuke sfeer van te maken dan zullen klanten chagerijnig concluderen dat het hun tijd verspilt. Dat is nadrukkelijk NIET de PR die je wilt.
donderdag 12 november 2009 om 13:35
donderdag 12 november 2009 om 13:51
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 12 november 2009 @ 13:35:
Inderdaad, kutfeestje. Ik hou ook niet zo van feestjes en recepties waar iets inhoudelijks of creatiefs aan vast zit. Als je een borrel geeft, dan wil ik drank en een hapje, geen geouwehoer over inhoudelijke dingenHahha nouja ... je hebt natuurlijk helemaal geen alcohol nodig om het leuk te maken. Onze relaties zijn de migranten dus die zullen dat ook niet missen. Maar dus geen leuke ideeen?
Inderdaad, kutfeestje. Ik hou ook niet zo van feestjes en recepties waar iets inhoudelijks of creatiefs aan vast zit. Als je een borrel geeft, dan wil ik drank en een hapje, geen geouwehoer over inhoudelijke dingenHahha nouja ... je hebt natuurlijk helemaal geen alcohol nodig om het leuk te maken. Onze relaties zijn de migranten dus die zullen dat ook niet missen. Maar dus geen leuke ideeen?
donderdag 12 november 2009 om 13:54
quote:Fadoua schreef op 12 november 2009 @ 13:51:
[...]
Hahha nouja ... je hebt natuurlijk helemaal geen alcohol nodig om het leuk te maken. Onze relaties zijn de migranten dus die zullen dat ook niet missen. Maar dus geen leuke ideeen?
nee, migranten die drinken inderdaad nooit.................
Maar wat ik bedoelde te zeggen, is dat als je een borrel (met of zonder drank dan) geeft, dan moet je een borrel geven en niet iets cultureels, creatiefs of iets anders doen. Noem het dan ook anders
[...]
Hahha nouja ... je hebt natuurlijk helemaal geen alcohol nodig om het leuk te maken. Onze relaties zijn de migranten dus die zullen dat ook niet missen. Maar dus geen leuke ideeen?
nee, migranten die drinken inderdaad nooit.................
Maar wat ik bedoelde te zeggen, is dat als je een borrel (met of zonder drank dan) geeft, dan moet je een borrel geven en niet iets cultureels, creatiefs of iets anders doen. Noem het dan ook anders
"ik ben het, Barbabelladingdong"