Werk & Studie alle pijlers

nog 4 weken en 3 uur

11-02-2010 15:44 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Per midden maart heb ik een nieuwe baan waar ik erg veel zin in heb. Probleem is alleen nog dat ik nog weken en 3 uur in mijn huidige baan moet.

Ik zit er echt helemaal doorheen. 's ochtends heb ik moeite om op te staan en als ik uit mijn werk kom ben ik echt doodmoe, zo ken ik mezelf helemaal niet, wat zie ik op tegen de komende 4 weken.

Ik heb midden november mijn ontslag ingediend en toegezegd dat ik nog tot midden maart zou blijven, maar wat heb ik daar spijt van!

Sorry moest het even kwijt
Proficiat met je nieuwe baan!

Ik ken het gevoel. Je hebt je zinnen nu al op je nieuwe baan gezet en wilt nu zo snel mogelijk daar ook aan de slag! Succes nog met de laatste 4 weken en 3 uur...
Sterkte! Nog even doorbijten.

Niet toevallig nog een paar vakantiedagen over? Een halve week minder scheelt natuurlijk al...
Hahah, jep nog 2,5 week!

Maar die mag ik niet opnemen wegens drukte. Ga dus echt van de ene baan direct de volgende dag door naar de andere
volgens mij kan je werkgever je niet dwingen om niet je vakantie uren op te maken..

want daar heb je recht op

en mag je inplannen naar jou eigen believen
quote:triesjah schreef op 11 februari 2010 @ 15:50:

volgens mij kan je werkgever je niet dwingen om niet je vakantie uren op te maken..

want daar heb je recht op

en mag je inplannen naar jou eigen believen

Niet helemaal waar. Indien de werkgever kan aantonen dat vakantie op dat moment in verband met de bezetting niet kan, dan kan hij dat verbieden. Zou wat worden als iedereen maar naar eigen goedvinden en zonder overleg zn uren op kon nemen.

Bovendien kun je je afvragen of je alsnog met gezeur wilt weggaan, als de samenwerking in principe altijd prettig is geweest. Loyaal zijn aan je huidige werkgever tot einde van je werkperiode is ook een goede kwaliteit.

Ik herken je gevoel wel hoor, alleen van een hele andere kant, ik moet nog vier weken tot aan mijn verlof en ik tel de dagen echt af........
@ gizz voor zwangerschap of vakantie?
voor zwangerschap en misschien wel een vakantie er achter aan:-) (contract loopt tot in mn verlof)
dat mag niet want dan wat? Gaat hij je ontslaan? Je hebt al een nieuwe baan.....
Die weken zijn zo om Miss! Zie het als een afbouw-fase, waarschijnlijk krijg je het straks druk zat met alle nieuwe indrukken!

In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe job!
@elfje, momenteel is het echt de piekperiode bij ons: weken van 50 uur (of langer) exclusief reistijd, en inderdaad ik ga toch nog maar eens lekker even praten dat ik in ieder geval mijn overuren ga opnemen, vakantie laat ik wel uit betalen.....

@zonnestraaltje: bedankt! haha mijn nieuwe baan wordt gewoon bijkomen van oude ;)
ja precies misschien kun je het op een akkoordje gooien en er nog een paar uurtjes of dagen afhalen! Sterkte en veel plezier met je nieuwe baan volgende maand!
Als ik zo nieuwsgierig mag zijn: Wat doe je nu voor werk, en wat wordt je nieuwe baan?

Ben gewoon benieuwd..

Groetjes!
@ydoj dat hou ik liever voor mezelf ik wil liever niet herkend worden!
Ok,geen probleem. Ik ben me momenteel aan het orienteren wat voor werk me nou leuk lijkt, dus ben gewoon nieuwsgierig wat anderen zoal doen, en leuk vinden, vandaar..

Maar succes in ieder geval!
@ ydoj, ik wil je wel een prive-berichtje sturen als ik weet hoe het moetn ;)
Haha weet ik in ieder geval dat je niet in de ICT werkzaam bent ;) En ik ook niet, zo ook bij God niet weten hoe dat moet...
grrrrrrrrrrrrrrr, nu hebben collega's wel opeens verlof, wat zou ik hier nog aan kunnen redden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven