Werk & Studie alle pijlers

NS OV

07-06-2011 15:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik volgde een HBO opleiding. Daarbij had ik een gratis OV.

Helaas is daar nu een eind aan gekomen.

Ik heb begrepen dat je nog met korting kan reizen, maar dan moet je je aanmelden bij NS?

Ik heb net gekeken op de website, maar ik kan het niet vinden...

Kan iemand mij helpen...?
http://www.ns.nl/

korting bij zoek invullen en je weet alles
Alle treinreizen met 40% korting

Met een Voordeelurenabonnement het hele jaar 40% korting krijgen op alle treinkaartjes die u koopt voor reizen in de voordeeluren. En dat voor maar euro 55 per jaar! Dat abonnementsgeld heeft u zo terugverdiend. Vaak al na 5 treinreizen.
Ik denk dat je doelt op het Gratis Voordeelurenabonnement voor Uitgestudeerden? Als je dat intoetst bij de zoekfunctie op de ns site vind je alles wat je moet weten.
Ze gaan toch per augustus de abonnementen herzien? Voordeeluren wordt dan toch weer 'anders'?
volgens mij heb je met je ov nu gewoon 40 procent korting i.p.v. gratis.
quote:huit schreef op 07 juni 2011 @ 17:11:

volgens mij heb je met je ov nu gewoon 40 procent korting i.p.v. gratis.Ik had vorig jaar hetzelfde en ondanks dat ik al een studentenovchipkaart had moest ik toch een nieuwe aanvragen, omdat het nogal problematisch is om een voordeelurenkaart op een studentenovchipkaart te laden...
quote:Marilyn1984 schreef op 07 juni 2011 @ 17:22:

[...]

Ik had vorig jaar hetzelfde en ondanks dat ik al een studentenovchipkaart had moest ik toch een nieuwe aanvragen, omdat het nogal problematisch is om een voordeelurenkaart op een studentenovchipkaart te laden...

Zelfde probleem gehad.

Ik moest 3 weken wachten! Echt belachelijk.
Is een nul-lening met ov ook niet meer mogelijk voor je? Of is je HBO opleiding ook afgelopen?
quote:sanneee schreef op 07 juni 2011 @ 19:08:

Is een nul-lening met ov ook niet meer mogelijk voor je? Of is je HBO opleiding ook afgelopen?

Ik ben van de week afgestudeerd. Dus een 0-uren leren is ook niet mogelijk, want ik moest alles stop zetten.

Ik had begrepen dat je met korting kon reizen? Geldt deze korting alleen als je met de trein gaat reizen of ook voor tram,bus en metro?
Ik snap het niet zo, je hebt de link nu toch gekregen van mensen van de NS? Het is een NS kortingskaart, dus natuurlijk geldt de korting niet in de bus, tram en metro. Alleen in de trein..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven