Werk & Studie alle pijlers

omscholen

31-03-2011 13:59 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik werk nu als verzorgende ig in een verzorgingshuis. Door de marktwerking in de zorg is voor mij de uitdaging aan het zorgen over. Alleen maar rennen en vliegen om alles op tijd klaar te hebben, zonder echt tijd te hebben voor de client, vreselijk vind ik het.

Ik zit er nu aan te denken om me te laten omscholen tot medisch secretaresse of doktersassistente en dan op de poli werken. Ik heb alleen geen idee hoe ik dit aan moet pakken. Ik ben niet zo heel flexibel omdat ik een gezin met jonge kinderen heb. Wat zijn de mogelijkheden?
Een LOI-opleiding? Misschien eens informeren bij je baas wat de mogelijkheden zijn? Vaak bieden werkgevers in de zorg toch ook opleidingen aan?
Ik lees even mee, zit in dezelfde situatie.
Je kunt bij de NIPA (sowieso Eindhoven, volgens mij ook Amsterdam) jezelf omscholen tot doktersassistente. Is 1 of 2 avonden in de week dacht ik.

Diploma wordt erg gewaardeerd in die branche.

Als je het diploma doktersassistente hebt, kun je daarna ook als medisch secretaresse aan de slag (andersom niet)
ik ga eens kijken op de site...
Is er zoiets als nipa ook in de buurt van de randstad? Eindhoven is een beetje ver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven