ondernemen
dinsdag 19 december 2017 om 20:26
Hallo allemaal,
Al een tijdje wil ik een eigen bedrijfje opstarten op Etsy.
Ik vroeg me af of er meerdere mensen hierop verkopen, via een ander platform of op totaal iets anders en die mij tips kunnen geven.
Wel heb ik al een heel plan bedacht en goed gelezen wat de voorwaarde en regels zijn op Etsy.com, maar over het runnen van een bedrijfje weet ik nog niet zo veel.
Dus als er mensen zijn met ervaring, laat het me weten!
Al een tijdje wil ik een eigen bedrijfje opstarten op Etsy.
Ik vroeg me af of er meerdere mensen hierop verkopen, via een ander platform of op totaal iets anders en die mij tips kunnen geven.
Wel heb ik al een heel plan bedacht en goed gelezen wat de voorwaarde en regels zijn op Etsy.com, maar over het runnen van een bedrijfje weet ik nog niet zo veel.
Dus als er mensen zijn met ervaring, laat het me weten!
woensdag 20 december 2017 om 00:04
Als je professioneel online gaat verkopen dan moet je aan allerlei wettelijke regels en eisen gaan voldoen en dat is financieel niet haalbaar met een mini omzet. En dan heb ik het nog niet eens over (BTW) boekhouding en belastingdienst.
Met eigen maaksels als kussenslopen e.d. kom je al snel in aanvaring met 1001 concurrenten die alles goedkoper kunnen doen vanwege schaalgrootte. Consumenten in NL zijn heel erg op de prijs en zijn er nog trots op ook.
Met eigen maaksels als kussenslopen e.d. kom je al snel in aanvaring met 1001 concurrenten die alles goedkoper kunnen doen vanwege schaalgrootte. Consumenten in NL zijn heel erg op de prijs en zijn er nog trots op ook.