Werk & Studie alle pijlers

Opleiding mogelijkheden?

31-01-2012 02:01 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik doe de opleiding Directiesecretaresse/Managementassistent en zit nu in mijn laatste jaar.

Hierna wil ik een Hbo opleiding gaan doen.

Welke opleidingen sluiten hier het meest bij aan? Zelf dacht Ik dacht aan Office management.

Heeft iemand ervaring met deze opleiding?

Welke doorgroeimogelijkheden zijn er?
Wil je niet liever eerst aan het werk met je diploma Directiesecretaresse/management assistent?

Verder zelf geen ervaring, maar carrieretijger zegt dit:

Wat zijn je carrièremogelijkheden?

Voor een office manager of directiesecretaresse op hbo-niveau zijn er verschillende doorgroeimogelijkheden.

* Projectmedewerker of projectmanager

* Facilitair medewerker of facilitair manager

* PR-adviseur

* Communicatiemedewerker

* Consultant of trainer gericht op verbetering van de ondersteunende processen binnen een organisatie.

http://www.carrieretijger ... ersteunend/office-manager
Dankjewel voor je reactie.

Ik zou graag na het behalen van mijn diploma direct verder studeren..
Hoi!

Beetje late reactie, maar toch.

Ik heb ook mijn diploma directiesecretaresse/management assistente en ik studeer nu officemanegement bij het NCOI. Bevalt prima, is een opleiding in de avond. Ik werk er 36 uur naast. Een collega van mij doen officemanagement bij Schoevers. Dit bevalt haar prima, haar situatie is anders, zij studeert overdag en werk iets minder, 28 uur.

Beide volgens mij goede opleidingen. Je leert er meer denken en kijken op management niveau en minder op het praktische en uitvoerdende niveau van een (directie)secretaresse.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven