Werk & Studie alle pijlers

Overleg nodig?

25-08-2012 19:37 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind november verloopt mijn contract.

Het afgelopen jaar heb ik op verschillende afdelingen gewerkt en vanaf september start ik weer ergens anders.In oktober of november moet ik op mijn eigen functie solliciteren, zodat als ik de baan krijg, ik een jaar of een vast contract kan krijgen(of met lege handen blijf)

Ik werk onregelmatig, dus ook in de weekenden en kerst of met oud&nieuw.

Nu wil ik graag oud en nieuw met een grote vriendenploeg vieren, we zijn ook van plan om met zijn allen een paar dagen weg te gaan.

Ik zou graag de zekerheid hebben dat ik dan vrij ben. Maar in princiepe heb ik in december geen werk, tenzij ik dus kan blijven en dat weet ik dus ook pas laat.

Desbetreffede manager wil graag dat ik het team kom versterken en collega`s reageren zeer enthausiast .

Nu hangt mijn contract ook af van de eventuele bezuinigingen

Waar doe ik verstandig aan? Moet ik mijn roosterwens voor december wel tijdig kenbaar maken of moet ik dit pas kenbaar maken als ik de zekerheid heb, dat ik kan blijven.

Het rooster van december zullen ze al wel eerder klaar hebben en diegene die de baan krijgt zal zich (wat mijn ervaring is) zoveel mogelijk moeten voegen naar de openstaande diensten~.
Ik reageer misschien niet gelijk. Er komt nu even wat tussen...Alvast bedankt voor de adviezen!
Ik zou het nu wel aangeven. Gewoon erbij melden dat je die dagen graag vrij wil als je er dan nog bent. Denk namelijk dat je anders weinig kans hebt om het nog te regelen tegen die tijd.
Ik zou blij zijn als je straks die baan hebt! Vakantieplannen zijn daar bij mij echt ondergeschikt aan. Als het lukt is het mooi meegenomen, als het niet lukt is het jammer maar het hebben van werk zou voor mij echt voorrang hebben. Ik zou dat niet in gevaar willen brengen door nu al je verlofwensen in de strijd te gooien... Als je als laatste aanschuift, heb je nu eenmaal weinig te kiezen en dat vind ik ergens ook wel terecht. Iedereen wil rond die periode graag vrij.
Ja. Tuurlijk mag ik allang blij zijn met contractverlening. Ik heb nu al heel wat vakanties afgezegd/ aangepast de afgelopen jaren. Op een gegeven moment wil ik me ook wel eens ergens op verheugen.

Ik zal het dus wel tijdig aangeven als wens. En dan maar kijken of het kan en of ik mag blijven.
Tja wat heb je te verliezen als je het wel nu al bespreekbaar maakt? Komt mijn inziens alleen maar positief over als je dit overlegt.
Als je alleen bevestiging van je eigen inschatting wil, waarom dan om advies vragen?
Misschien heb ik gewoonweg ook even bevestiging nodig?

Daarnaast heb ik net even gekeken hoeveel vakantieuren ik nog heb; 50 uur (moet eind dit jaar/of eind vh contract op)en PBL ook 50 uur. In totaal heb ik nog 100 uur die ik op kan nemen. Met mijn 20 uur, betekend dat nog 5 weken vakantie.

Als mijn nieuwe manager weer terug is vakantie zal ik het een en ander wel met haar bespreken.

Maar dan nog wat met al die vakantiedagen te doen?

Ik heb tot nu toe al niet veel vakantiedagen opgenomen, omdat ik elke keer tijdelijk op een andere afdeling kom en dus volop (met min/max contract) ingezet wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven