Werk & Studie alle pijlers

Pfoe dat was weer zwoegen

16-01-2019 21:20 26 berichten
Vandaag van 12:30 tot 20:30 bezig geweest. Online bij alle uitzendbureau's ingeschreven, en bij monsterboard.

Ook mijn eerste open sollicitatie ooit naar een detacheringsbureau verstuurd.

Benieuwd of mijn telefoon morgen stil blijft.

Morgen ga ik naar buiten (zit al weken gevangen, sinds ik in de armoede verkeer), moet nog kijken of ik tijd heb om te solliciteren. Dan nog 1 dag ellende en daarna FEEST, want weekend!

Vraagje aan jullie: Wat is er zo bijzonder aan dat LinkedIn? Is het echt nodig om dat te hebben? Mijn halve CV is namelijk verzonnen, en ik vrees dat werkgevers stappen gaan ondernemen als ik neerzet dat ik bijv bij:

Kldfchbrhb Firma als boekhouder heb gewerkt....

Help!
Alle reacties Link kopieren
Zwoegen op de OP bedoel je?
Je halve cv is verzonnen?
https://www.ad.nl/ad-werkt/liegen-op-je ... ~aed457e1/
COtweepuntnul schreef:
16-01-2019 21:27
Je halve cv is verzonnen?
.
Niet happen.
LinkedIn is niet bijzonder. Het is gewoon iets dat je moet hebben. Net zoals je niet zonder e-mailadres kunt.
Alle reacties Link kopieren
Gevangen in armoede ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Woon je nog steeds bij je ouders?
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Ja, en? Zoals elk mens is mijn werkervaring grotendeels verzonnen, maar ik zet heus niet neer dat ik directeur was. Bovendien solliciteer ik op mbo functies. Betwijfel dat die referenties ed zoeken. En als dat wel gebeurt, nummer van mijn vader/moeder of zeggen dat ik al een andere baan heb. Comprendre?
Mocht je echt gelogen hebben op je CV dan is dat in elk geval een garantie voor een nog dynamischer CV.

Dat leven in armoede intrigeert me. Hoe ziet dat er uit?
Alle reacties Link kopieren
Sterkte. Je zou wel heel moe zijn.
Nog 2 dagen volhouden en dan lekker genieten van je welverdiende weekend.
Respect voor je :cheer2:
Kluun1985 schreef:
16-01-2019 21:36
Ja, en? Zoals elk mens is mijn werkervaring grotendeels verzonnen, maar ik zet heus niet neer dat ik directeur was. Bovendien solliciteer ik op mbo functies. Betwijfel dat die referenties ed zoeken. En als dat wel gebeurt, nummer van mijn vader/moeder of zeggen dat ik al een andere baan heb. Comprendre?
Je moet tegenwoordig bijna altijd ook een e-mailadres en van het bedrijf opgeven.
blijfgewoonbianca schreef:
16-01-2019 21:34
Gevangen in armoede ?
Kan niet triester mijn huidige situatie! Vandaag brood met makreel gegeten, croissantje, cup a soup gedronken, roze koek gegeten, net rijst met zalm en bloemkool.

Lijk wel een arbeider! Voor vanavond heb ik alleen 2 komkommers en een chocolade reep.

Dit is de zwaarste periode van mijn leven!
Betty_Slocombe schreef:
16-01-2019 21:37
Mocht je echt gelogen hebben op je CV dan is dat in elk geval een garantie voor een nog dynamischer CV.

Dat leven in armoede intrigeert me. Hoe ziet dat er uit?


Wat bedoel je met dynamischer cv?
Anoniem126 schreef:
16-01-2019 21:38
Sterkte. Je zou wel heel moe zijn.
Nog 2 dagen volhouden en dan lekker genieten van je welverdiende weekend.
Respect voor je :cheer2:
Bedankt, ben zo moe! En de dag is alweer voorbij!!!
Ja, ik mis een beetje verfijning in dit topic. Het is me net iets te veel van het goede. Doseren is een gave, TO.
Alle reacties Link kopieren
Nou
Hilarisch, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
16-01-2019 21:43
Ja, ik mis een beetje verfijning in dit topic. Het is me net iets te veel van het goede. Doseren is een gave, TO.
Ze houden het nooit klein, he.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig heb je geen werk zeg dan moest je pas echt zwoegen.

Liegen op je CV en dan niet eens er directeur ervan maken, wat heb je er dan aan? Ik zou meteen voor het grote werk gaan en solliciteren als minister president.
Sjonge, stel je voor dat je morgen na al dat keiharde solliciteren wèl gebeld wordt voor een gesprek. Dat zou balen zijn. Hele weekendsfeer verpest.
Alle reacties Link kopieren
ShaunTheSheep schreef:
16-01-2019 21:48
Sjonge, stel je voor dat je morgen na al dat keiharde solliciteren wèl gebeld wordt voor een gesprek. Dat zou balen zijn. Hele weekendsfeer verpest.
Nou he... beter bellen ze maandag. Nieuwe week, nieuwe start.
Kluun1985 schreef:
16-01-2019 21:36
Ja, en? Zoals elk mens is mijn werkervaring grotendeels verzonnen, maar ik zet heus niet neer dat ik directeur was. Bovendien solliciteer ik op mbo functies. Betwijfel dat die referenties ed zoeken. En als dat wel gebeurt, nummer van mijn vader/moeder of zeggen dat ik al een andere baan heb. Comprendre?
Nooit solliciteren bij een bedrijf die een PES-screening uitvoeren dan.
ShaunTheSheep schreef:
16-01-2019 21:48
Sjonge, stel je voor dat je morgen na al dat keiharde solliciteren wèl gebeld wordt voor een gesprek. Dat zou balen zijn. Hele weekendsfeer verpest.
Eeeeh nee! Ik ben er nog niet klaar voor! Enerzijds ik wil geld, anderzijds...7:00 opstaan rennen en de hele dag zwoegen...ben ik nog niet klaar voor!
tu1nhek schreef:
16-01-2019 21:33
.
Niet happen.
Net zo verzonnen als de openingspost, I assume.
Gatekeeper* schreef:
16-01-2019 21:57
Nooit solliciteren bij een bedrijf die een PES-screening uitvoeren dan.
Daarom heb ik die baan bij ABN godzijdank dus afgewezen !!!

Had geen idee dat ze dat doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven