Probleem met collega
donderdag 8 september 2011 om 17:13
donderdag 8 september 2011 om 17:14
donderdag 8 september 2011 om 17:16
donderdag 8 september 2011 om 17:19
donderdag 8 september 2011 om 17:23
Je hoeft niet om zijn welzijn te denken. Dat zou ik in jou geval ook niet doen. Het staat wel netjes naar je manager toe. Anders word er vaak gedacht dat je stiekem dingen doet achter de rug van je collega om. Ok zijn gedrag is niet netjes, maar om nu zijn mails door te sturen naar zijn baas. Gevalletje van: wat jij niet wil wat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 8 september 2011 om 17:23
donderdag 8 september 2011 om 17:34
Tja dan zou ik toch eerst een mail hebben gestuurdcwaarin je de situatie uitlegt. In een persoonlijk gesprek kun je dan zijn botte emails ter sprake brengen en desnoods deze laten zien vanuit je eigen inbox.
Soms wordt dit gedrag door managers gezien als roddelen terwijl je alleen maar duidelijk wilt hebben hoe de zaken ervoor staan.
Ik heb destijds ook zoiets bij de hand gehad en ik heb, in mijn ogen een hele nette mail gestuurd naar mijn manager en wel met een cc aan alle collega's. Dit is toen gigantisch uit de hand gelopen en mijn mail werd alleen maar verdraaid . zoiets wil ik liever niet meer meemaken.
Soms wordt dit gedrag door managers gezien als roddelen terwijl je alleen maar duidelijk wilt hebben hoe de zaken ervoor staan.
Ik heb destijds ook zoiets bij de hand gehad en ik heb, in mijn ogen een hele nette mail gestuurd naar mijn manager en wel met een cc aan alle collega's. Dit is toen gigantisch uit de hand gelopen en mijn mail werd alleen maar verdraaid . zoiets wil ik liever niet meer meemaken.