Werk & Studie alle pijlers

Salaris wordt genoemd in vacature

02-12-2019 21:45 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een leuke vacature gezien en in de vacature wordt al gesproken over een salaris op basis van 40 uur per week.
Is het zinvol om te solliciteren als je een wat hoger salaris in gedachten hebt? En zo ja, wanneer maak je dat kenbaar?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
03-12-2019 20:08
Dank jullie wel voor alle tips en adviezen.
Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen.
Op dit moment lukt het me niet om mezelf te verkopen en daarnaast ben ik bescheiden en onzeker over mijn kunnen. Zeker op dit moment in mijn leven.
Niet handig wanneer je wil solliciteren, maar het moet.
Ik ga eens bedenken hoe ik dit kan aanpakken.

Nogmaals dank.
Je zegt dat het dicht bij huis is, dus geen reiskosten. Heb je dat bij je huidige baan wel. Dan hou je dus geld in je zak omdat je geen reiskosten maakt.
Alle reacties Link kopieren
SEM72 schreef:
03-12-2019 20:16
Je zegt dat het dicht bij huis is, dus geen reiskosten. Heb je dat bij je huidige baan wel. Dan hou je dus geld in je zak omdat je geen reiskosten maakt.
Ik krijg mijn volledige reiskosten vergoed.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
03-12-2019 20:08
Dank jullie wel voor alle tips en adviezen.
Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen.
Op dit moment lukt het me niet om mezelf te verkopen en daarnaast ben ik bescheiden en onzeker over mijn kunnen. Zeker op dit moment in mijn leven.
Niet handig wanneer je wil solliciteren, maar het moet.
Ik ga eens bedenken hoe ik dit kan aanpakken.

Nogmaals dank.

Dat maakt het inderdaad lastiger. Ik hoop dat je je daar niet teveel door in de weg laat zitten. Veel succes, het komt vast goed - hoe dan ook.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
03-12-2019 23:24
Dat maakt het inderdaad lastiger. Ik hoop dat je je daar niet teveel door in de weg laat zitten. Veel succes, het komt vast goed - hoe dan ook.
Dankjewel :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven