Salarisindicatie
zaterdag 7 november 2015 om 20:03
Kijk eens op www.intermediair.nl daar staat een salariskompas. Verder geen advies
zaterdag 7 november 2015 om 20:06
2.400-2.700 bruto bij 36 - 38 uur of zeg ik nu iets heel raars dan wel 100-200 bruto meer dan je huidige salaris.
Overleg/onderhandel ook over andere zaken zoals: doorgroeimogelijkheden, scholingsmogelijkheden, pensioen, vakantiedagen, ...etc.
Overleg/onderhandel ook over andere zaken zoals: doorgroeimogelijkheden, scholingsmogelijkheden, pensioen, vakantiedagen, ...etc.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 7 november 2015 om 20:11
quote:viva-amber schreef op 07 november 2015 @ 20:06:
2.400-2.700 bruto bij 36 - 38 uur of zeg ik nu iets heel raars dan wel 100-200 bruto meer dan je huidige salaris.
Overleg/onderhandel ook over andere zaken zoals: doorgroeimogelijkheden, scholingsmogelijkheden, pensioen, vakantiedagen, ...etc.Dat vind ik best hoog ingeschat. Max. 2200 vind ik meer reëel.
Overleg/onderhandel ook over andere zaken zoals: doorgroeimogelijkheden, scholingsmogelijkheden, pensioen, vakantiedagen, ...etc.Dat vind ik best hoog ingeschat. Max. 2200 vind ik meer reëel.
zaterdag 7 november 2015 om 20:16
Nou ik niet, zij heeft bepaalde kennis en vaardigheden, ze is meer dan type miep maar minder dan een controller.
Wat is gevoelsmatig je minimum TO?
Heb je ook aan secundaire arbeidsvoorwaarden gedacht? Zie ook mijn eerdere post.
Wat is gevoelsmatig je minimum TO?
Heb je ook aan secundaire arbeidsvoorwaarden gedacht? Zie ook mijn eerdere post.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 7 november 2015 om 21:27
quote:miraan schreef op 07 november 2015 @ 21:18:
2700 eindsalaris? Ik hoop iets meer te verdienen tegen die tijd
. Misschien komen ze met een voorstel, bedankt voor jullie input.Als je in dezelfde functie op hetzelfde niveau blijft werken houdt het op een gegeven moment op met salarisgroei. Dan zul je waarschijnlijk wel inflatiecorrectie krijgen, dus in 20 jaar komt er dan wel een paar honderd euro bij, maar dat is meer meegroeien met de maatschappij.
2700 eindsalaris? Ik hoop iets meer te verdienen tegen die tijd