Snel scannen
vrijdag 26 augustus 2016 om 15:04
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:28
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:31
quote:Lotslove schreef op 26 augustus 2016 @ 19:30:
Vroeger meer als 10 jaar geleden werken ik in de supermarkt. Toen werd dit al bijgehouden.
Sterker nog er hing elke week een velletje papier met hoe snel iedereen was ( scansnelheid enz) en de kasverschillen. Was je score niet goed, dan werd je hierop aangesproken.
Er zijn overigens ook trucjes om je snelheid hoog te houden. Ik stond zo goed als elke week in de top 3 Hartstikke leuk, het werd gebruikt om te trainen en te belonen. Prima toch?
Vroeger meer als 10 jaar geleden werken ik in de supermarkt. Toen werd dit al bijgehouden.
Sterker nog er hing elke week een velletje papier met hoe snel iedereen was ( scansnelheid enz) en de kasverschillen. Was je score niet goed, dan werd je hierop aangesproken.
Er zijn overigens ook trucjes om je snelheid hoog te houden. Ik stond zo goed als elke week in de top 3 Hartstikke leuk, het werd gebruikt om te trainen en te belonen. Prima toch?
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:32
Klopt. Bij mij 12 jaar geleden was dit ook al zo. Is nooit iemand op aangesproken trouwens. Ik denk dat je wel tergend langzaam moet zijn als je hierop ontslagen wilt worden.
Verder registreren ze regel correcties, tellen ze de kassa's dagelijks (kasverschil), zegeltjes (bij de Appie) etc.
Maak je niet druk. Snelheid is ook niet alles. Zit je lekker in je flow kan de 80-jarige niet bijhouden met inpakken. Ondertussen al 3 klanten verder en de boodschappen stapelen zich op.
Verder registreren ze regel correcties, tellen ze de kassa's dagelijks (kasverschil), zegeltjes (bij de Appie) etc.
Maak je niet druk. Snelheid is ook niet alles. Zit je lekker in je flow kan de 80-jarige niet bijhouden met inpakken. Ondertussen al 3 klanten verder en de boodschappen stapelen zich op.
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:37
Bij ons is 1 caissière echt supertraag maar dat heeft wel en reden, ze kletst met iedere klant. Sommigen zijn er niet echt van gediend, maar de meesten wel en die lopen dan ook met haar weg. Bij haar wordt er daardoor niet zo moeilijk over gedaan, terwijl er wel regelmatig een extra kassa open moet omdat de rijen te lang worden