Snelleescursus
maandag 15 augustus 2011 om 22:03
Hoi allemaal,
Omdat ik dit jaar echt moet/wil afstuderen en ik merk dat het me vooral op mijn heel langzame leestempo opbreekt, ben ik van plan een snelleescursus te doen. Ze zijn er in verschillende lengtes (van een dag tot een maand) en met heel verschillende prijzen. Heeft een van jullie ervaring met zo'n cursus? Ik ben enorm benieuwd hoe de effecten zijn, doet het echt wat het belooft?
Alvast bedankt
!
Omdat ik dit jaar echt moet/wil afstuderen en ik merk dat het me vooral op mijn heel langzame leestempo opbreekt, ben ik van plan een snelleescursus te doen. Ze zijn er in verschillende lengtes (van een dag tot een maand) en met heel verschillende prijzen. Heeft een van jullie ervaring met zo'n cursus? Ik ben enorm benieuwd hoe de effecten zijn, doet het echt wat het belooft?
Alvast bedankt
maandag 15 augustus 2011 om 22:06
Ik heb het gehad bij een cursus breinonderwijs, in een middag/paar uur geleerd. Was sowieso een leuke cursus, niet alleen voor het snellezen.
Je leerde het met zo'n tikker, die ze ook gebruiken bij muziekles. Het ging prima, alleen heb ik er daarna niks meer mee gedaan en dan zakt het wel snel weg.
Succes, ook met je afstuderen!
Je leerde het met zo'n tikker, die ze ook gebruiken bij muziekles. Het ging prima, alleen heb ik er daarna niks meer mee gedaan en dan zakt het wel snel weg.
Succes, ook met je afstuderen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 15 augustus 2011 om 22:26
Ik heb ooit deze cursus gedaan bij mtcompany, ook tijdens mijn afstuderen en ik vond het serieus jammer dat ik toen pas heb leren 'leren'. De cursus werd toen gegeven in amsterdam maar ook wel op andere locaties. Voor studenten is het goed te betalen. Twee avonden duurde het en het was naast erg leuk ook erg nuttig, alleen moet je het wel zelf bijhouden en oefenen. Je leert naast snellezen ook mindmappen, ezelsbruggetjes maken en teksten screenen dus als het goed is zou je na die twee avonden in staat moeten zijn je artikelen sneller in te schatten op belangrijke informatie. Succes!
maandag 15 augustus 2011 om 23:33