Sollicitatie bij de supermarkt
vrijdag 10 februari 2017 om 21:44
Vorige week heb ik gesolliciteerd bij een supermarkt bij mij in de buurt (als vakkenvuller). Ik heb alleen een automatische mail terug gehad als bevestiging.
Ik heb nog nooit eerder ergens gesolliciteerd (behalve voor een krantenwijk), en nu vraag ik me af of ik het wel goed heb gedaan. Ik heb de vacature op de site ingevuld en geen cv toegevoegd omdat ik dat toch nog niet heb. Zou dit voldoende zijn?
Ik heb nog nooit eerder ergens gesolliciteerd (behalve voor een krantenwijk), en nu vraag ik me af of ik het wel goed heb gedaan. Ik heb de vacature op de site ingevuld en geen cv toegevoegd omdat ik dat toch nog niet heb. Zou dit voldoende zijn?
vrijdag 10 februari 2017 om 21:55
vrijdag 10 februari 2017 om 22:08
Als ik jou was zou ik toch even een CV maken en dan morgen langsgaan op een wat rustiger tijdstip. Ze stellen steeds hogere eisen en kunnen uit een grote vijver vissen, dus je kan beter het zekere voor het onzekere nemen en op je cv ff je basisinformatie zetten en je voorgaande baantje + school vermelden.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
zaterdag 11 februari 2017 om 17:31