Werk & Studie alle pijlers

Sollicitatie bij de supermarkt

10-02-2017 21:44 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week heb ik gesolliciteerd bij een supermarkt bij mij in de buurt (als vakkenvuller). Ik heb alleen een automatische mail terug gehad als bevestiging.

Ik heb nog nooit eerder ergens gesolliciteerd (behalve voor een krantenwijk), en nu vraag ik me af of ik het wel goed heb gedaan. Ik heb de vacature op de site ingevuld en geen cv toegevoegd omdat ik dat toch nog niet heb. Zou dit voldoende zijn?
In elk geval een cv maken.

Gelijk een goeie oefening voor je.

Verder afwachten en anders volgende week eens bellen of langs gaan?
668, the neighbour of the Beast
Hoezo heb je geen cv? Had je toch kunnen maken.

Daar moet meer in staan dan alleen werkervaring namelijk.
Mijn ervaring is dat bellen/langsgaan het beste werkt.
Even langsgaan! Voor vakkenvuller (vulploegmedewerker ) heb ik geen CV nodig gehad. Ter plekke formuliertje ophalen, gegevens en beschikbaarheid invullen, kopietje van je ID erbij en hoppa.
Wat staat er in die mail dan?

Verder even wachten en volgende week s bellen.

Succes!
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Ik had zelfs toen ik solliciteerde als vakkenvuller ofzo al een CV.

Met mijn moeder gemaakt en was een goeie oefening voor het echte leven later

Verder is bellen en langsgaan uiteraard de beste oplossing nu.
668, the neighbour of the Beast
In de mail staat gewoon wat ik heb ingevuld en dat de sollicitatie is binnen gekomen. Mijn moeder heeft mij dus verteld dat ik geen cv nodig ben, maar als ik volgende week nog geen reactie heb gehad ga ik wel even langs.
Als ik jou was zou ik toch even een CV maken en dan morgen langsgaan op een wat rustiger tijdstip. Ze stellen steeds hogere eisen en kunnen uit een grote vijver vissen, dus je kan beter het zekere voor het onzekere nemen en op je cv ff je basisinformatie zetten en je voorgaande baantje + school vermelden.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Geduld is een schone zaak in sollicitatieland.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
quote:Mutsje78 schreef op 10 februari 2017 @ 22:29:

Geduld is een schone zaak in sollicitatieland.

Met geduldig afwachten kom je niet ver hoor.

Hup, even langs gaan.
Het zal wel loslopen met dat cv, als je als vakkenvuller aan de slag wilt. Maar ik zou gewoon even langsgaan en vragen wat je nu kunt verwachten.
quote:Mutsje78 schreef op 10 februari 2017 @ 22:29:

Geduld is een schone zaak in sollicitatieland.Ooit had ik geduld bij de appie. Later bleek dat ze m'n telefoonnummer kwijt waren geraakt.
Misschien dat je geen CV nodig hebt, maar kwaad kan het nooit. Het zou net het verschil kunnen maken. Een aangezien je al werkervaring hebt, kan dat net die pre zijn t.o.v. andere sollicitanten. Ook de schoolopleiding kan helpen als er keuzes gemaakt moeten worden.
Bedankt allemaal! Ondertussen heb ik een cv gemaakt en ergens anders gesolliciteerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven