Werk & Studie alle pijlers

Sollicitatie

13-01-2018 18:57 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb nu een tussenjaar en wil graag wat bijverdienen. Ik heb gesolliciteerd en vandaag deze mail ontvangen:

Tijdens deze middag willen we graag te weten komen of jij geschikt bent om bij ons te komen werken!
Het wordt een gezellige sollicitatiemiddag van ongeveer twee uur met verschillende sollicitanten die zich hebben aangemeld voor diverse functies.

Wat kun je tijdens deze middag verwachten?
Een korte voorstelronde;
30 Seconds of fame, wil je hiervoor een voorwerp meenemen dat typeert waarom jij geschikt bent om bij onze supermarkt te werken. (Wees creatief; niks is fout)
Groepsopdracht met diverse mogelijke situaties uit de winkel.
Korte pauze met iets lekkers, tijdens deze pauze scannen wij jullie bankpas en legitimatie (paspoort, ID-kaart). Deze graag meenemen!
Vragen over de Albert Heijn
Persoonlijke opdracht

Ik heb dus gesolliciteerd als vulploegmedewerker en ik heb geen idee wat voor voorwerp ik mee zou moeten nemen. Hebben jullie een idee?
Nee want ik ken jou niet. Zul je echt zelf moeten bedenken
Denk dat het niet veel uitmaakt wat het is zolang jij het maar goed kan uitleggen
Belachelijk! Ga ergens werken waar ze dit niet vragen voor een vuilploegmedewerker.
Plus Jumbo Emté Dirk etc etc
Neem een opbergdoosje of mandje mee en geef aan dat je graag op en in ruimt en dat je thuis ook heel georganiseerd bent.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
:O wat erg!! In mijn tijd (18 jaar geleden) vulde je een formulier in, deed een gesprekje en kreeg je gelijk te horen of je aangenomen werd.

Ik zou een pet meenemen en zeggen ik heb de juiste werkethiek, ik gooi er nooit met mijn pet naar.

:proud:
Ik zou een lidl brown bag meenemen
Waarom scannen ze je bankpas en ID-kaart tijdens een sollicitatie?? Nu woon ik al 10 jaar niet meer in Nederland, dus misschien heb ik iets gemist, maar normaal geef ik mijn bankinfo pas, wanneer ik een contract onder mijn neus heb gehad.
Raising kids is a walk in the park. Jurassic Park.
een product dat een huismerk is van delhaize
Ik zou een lege portemonnee meenemen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik zou hier niet willen werken...
Ik heb ook nog wel werk voor je als postbezorger

Eisen: HBO afgestudeer, richting communicatieve vaardigheden

oftewel :bonk: :bonk: :bonk:

Laat ze lekker zakken of ze betalen je een net uurloon van ongeveer 15 euro
Wauw. Echt. Wauw.

Solliciteren voor de vulploeg in de steentijd:
- ik wil in de vulploeg
- ok, formulier invullen en beginnen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ongelooflijk.

Ik weet nog goed dat ik ging vakkenvullen bij de AH. (1993) Liep naar binnen, vroeg of ik kon komen werken, manager zei oké en een uur later stond ik met de eerste doos in mijn handen.
Man hier zegt, neem een hamster mee ;-D .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik geef jullie ook allemaal gelijk. Ik vind dat er iets te veel word gevraagd voor een baantje als vulploegmedewerker. Ik stond ook verstend toen ik die email las. Het probleem is alleen dat ik al 3 maanden zoek naar werk en telkens niet word aangenomen (jumbo,dirk,lidl,action). Mijn studie begint pas over 8 maanden dus ik wil graag aan de bak. Die lege portemonnee meenemen vind ik een leuk idee :) Zal helaas niet gewaardeerd worden haha. Ik waardeer al jullie reacties. Ik ga maar eens goed rond kijken in mijn kamer voor een voorwerp dat mij typeert als een geschikte vulploegmedewerker :rofl:
Kop koffie?
Om aan te geven dat je de koffiehoek altijd wel gezellig vindt bij hen.

Lege zak / doos?
Om aan te geven dat je heel snel rekken kan vullen.

Of een cursus?
Je leert snel bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven