Sollicitatie
zaterdag 13 januari 2018 om 18:57
Hallo allemaal,
Ik heb nu een tussenjaar en wil graag wat bijverdienen. Ik heb gesolliciteerd en vandaag deze mail ontvangen:
Tijdens deze middag willen we graag te weten komen of jij geschikt bent om bij ons te komen werken!
Het wordt een gezellige sollicitatiemiddag van ongeveer twee uur met verschillende sollicitanten die zich hebben aangemeld voor diverse functies.
Wat kun je tijdens deze middag verwachten?
Een korte voorstelronde;
30 Seconds of fame, wil je hiervoor een voorwerp meenemen dat typeert waarom jij geschikt bent om bij onze supermarkt te werken. (Wees creatief; niks is fout)
Groepsopdracht met diverse mogelijke situaties uit de winkel.
Korte pauze met iets lekkers, tijdens deze pauze scannen wij jullie bankpas en legitimatie (paspoort, ID-kaart). Deze graag meenemen!
Vragen over de Albert Heijn
Persoonlijke opdracht
Ik heb dus gesolliciteerd als vulploegmedewerker en ik heb geen idee wat voor voorwerp ik mee zou moeten nemen. Hebben jullie een idee?
Ik heb nu een tussenjaar en wil graag wat bijverdienen. Ik heb gesolliciteerd en vandaag deze mail ontvangen:
Tijdens deze middag willen we graag te weten komen of jij geschikt bent om bij ons te komen werken!
Het wordt een gezellige sollicitatiemiddag van ongeveer twee uur met verschillende sollicitanten die zich hebben aangemeld voor diverse functies.
Wat kun je tijdens deze middag verwachten?
Een korte voorstelronde;
30 Seconds of fame, wil je hiervoor een voorwerp meenemen dat typeert waarom jij geschikt bent om bij onze supermarkt te werken. (Wees creatief; niks is fout)
Groepsopdracht met diverse mogelijke situaties uit de winkel.
Korte pauze met iets lekkers, tijdens deze pauze scannen wij jullie bankpas en legitimatie (paspoort, ID-kaart). Deze graag meenemen!
Vragen over de Albert Heijn
Persoonlijke opdracht
Ik heb dus gesolliciteerd als vulploegmedewerker en ik heb geen idee wat voor voorwerp ik mee zou moeten nemen. Hebben jullie een idee?

zaterdag 13 januari 2018 om 19:24

zondag 14 januari 2018 om 01:46
Ik geef jullie ook allemaal gelijk. Ik vind dat er iets te veel word gevraagd voor een baantje als vulploegmedewerker. Ik stond ook verstend toen ik die email las. Het probleem is alleen dat ik al 3 maanden zoek naar werk en telkens niet word aangenomen (jumbo,dirk,lidl,action). Mijn studie begint pas over 8 maanden dus ik wil graag aan de bak. Die lege portemonnee meenemen vind ik een leuk idee
Zal helaas niet gewaardeerd worden haha. Ik waardeer al jullie reacties. Ik ga maar eens goed rond kijken in mijn kamer voor een voorwerp dat mij typeert als een geschikte vulploegmedewerker