Solliciteren AAAAAH (egotopic)
vrijdag 24 januari 2014 om 14:19
Pff, ik heb helemaal de zenuwen. Over 20 minuten moet ik weg naar een sollicitatiegesprek waar nogal wat vanaf hangt. Mijn allereerste gesprek ever ook, mijn vorige banen kwamen zo aanwaaien
Als ik aangenomen word, kan ik mijn eerste geld uitgeven aan een nieuwe vloer, zoveel slijtplekken loop ik er wel in vandaag.
Zenuwachtig! Iemand een hart onder de riem?
Als ik aangenomen word, kan ik mijn eerste geld uitgeven aan een nieuwe vloer, zoveel slijtplekken loop ik er wel in vandaag.
Zenuwachtig! Iemand een hart onder de riem?
vrijdag 24 januari 2014 om 14:37
Heb je nagedacht over mogelijke vragen? Zoals:
-waarom moeten we jou aannemen?
- hoe ben je in een team?
- wat doe je als een collega niet het protocol opvolgt?
- flexibiliteit?
- hoe denk jij dat een werkdag eruit ziet?
- goede eigenschappen benoemen
- voorbeelden van hoe je in stressvolle situaties hebt gehandeld
En bedenk paar slimme vragen om aan hen te stellen.
Succes!!!!
-waarom moeten we jou aannemen?
- hoe ben je in een team?
- wat doe je als een collega niet het protocol opvolgt?
- flexibiliteit?
- hoe denk jij dat een werkdag eruit ziet?
- goede eigenschappen benoemen
- voorbeelden van hoe je in stressvolle situaties hebt gehandeld
En bedenk paar slimme vragen om aan hen te stellen.
Succes!!!!
vrijdag 24 januari 2014 om 15:40
vrijdag 24 januari 2014 om 17:05
Pfff, ik ben er weer. Wat een aanslag op je energie
Het was een heel positief gesprek, ze gaan op basis van deze informatie een kandidaatprofiel maken en een aantal functies bekijken of deze geschikt zijn voor mijn kandidaatprofiel. Er bestaat zeker een kans dat ik voor deze organisatie mag gaan werken
Het was een heel positief gesprek, ze gaan op basis van deze informatie een kandidaatprofiel maken en een aantal functies bekijken of deze geschikt zijn voor mijn kandidaatprofiel. Er bestaat zeker een kans dat ik voor deze organisatie mag gaan werken
vrijdag 24 januari 2014 om 17:29
quote:bootje_op_de_golven schreef op 24 januari 2014 @ 17:05:
Het was een heel positief gesprek, ze gaan op basis van deze informatie een kandidaatprofiel maken en een aantal functies bekijken of deze geschikt zijn voor mijn kandidaatprofiel. Er bestaat zeker een kans dat ik voor deze organisatie mag gaan werken Fijn Bootje, dat geeft de burger moed.
Het was een heel positief gesprek, ze gaan op basis van deze informatie een kandidaatprofiel maken en een aantal functies bekijken of deze geschikt zijn voor mijn kandidaatprofiel. Er bestaat zeker een kans dat ik voor deze organisatie mag gaan werken Fijn Bootje, dat geeft de burger moed.
woensdag 19 februari 2014 om 10:41