Werk & Studie alle pijlers

SPH gestudeerd, banen..

20-10-2018 15:05 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Zoals in de titel beschreven staat heb ik SPH gestudeerd en inmiddels wat banen gehad; ik heb gewerkt bij een orthopedagogisch kindercentrum, in een gezinshuis, op het speciaal onderwijs en binnen de psychiatrie.
Nu merk ik dat ik het vele 'met mensen werken' (jaja, SPH studeren en het dan nu presteren me te gaan bedenken dat dit toch niet zo'n goed idee is) soms pittig vind en ik mijn flow veel meer ervaar wanneer ik achter de computer bezig ben met bijvoorbeeld zorgplannen, verslaglegging, notulen uitwerken, etc.

Ik ben dus op zoek naar een nieuwe baan, waarin ik meer van de cliënt af sta. Een kantoorbaan, verslagen typen, heerlijk.
Wel vind ik het leuk om aanspraak te hebben van collega's, en af en toe een cliëntcontact geen probleem. Mijn krachtige eigenschappen zijn;
-analytisch
-empathisch
-punctueel
-leergierig
-betrouwbaar
-ijverig
-humor

Eigenschappen die mij soms belemmeren; niet erg stress-bestendig (op dit moment, maar wellicht omdat de functie mij niet ligt en ik in een zelfsturend team werk wat niet bij mij past.. ik hou wel van een beetje structuur en iemand die de leiding neemt).

Ook wil ik af van de onregelmatigheid. Ik heb jaren onregelmatig gewerkt, en sta veel meer in mijn kracht wanneer ik op regelmatige werktijden werk.

Ik heb al gekeken naar de functies WMO consulent en jeugd consulent, iets in die richting spreekt mij wel aan.. weten jullie nog meer functies die in dit 'plaatje' passen? Let me know!
eeeva schreef:
23-10-2018 19:51
Ja die bedragen schrikken mij enorm af!
Ik wou inderdaad voor duaal gaan, weet jij of deze regel dan ook hiervoor geldt??
.
Ja, tweede graad is tweede graad of je dat voltijd, deeltijd of duaal doet. Enige uitzonderingen zijn zorg en onderwijs in de 2e ronde.

Maar wat voor werk heb je dan voor ogen? Ik kom eigenlijk zelden vacatures tegen waar ze TP vragen waar je niet met een Social Work opleiding terecht kan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet kunnen verzinnen wat je met hbo TP kunt doen wat je nu niet kunt, en dan puur meer in de richting waar jij naar toe wil gaan.
Wat in ieder geval lastiger is is de wetenschap in, daar zoeken ze toch vaak iemand die een studie (master) aan een Uni heeft gedaan.
Als je gaat stapelen zou ik niet nog een hbo gaan doen maar een master, of een heeeeeeel andere hbo opleiding richting management oid
Een zebra is geen paard met strepen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven