Werk & Studie alle pijlers

Spoed; excursie techniek

15-04-2010 13:03 11 berichten
Dames,

Mijn technieklokaal is overstroomd geweest afgelopen winter en nu heeft mijn directie in haar wijsheid besloten het maar te sluiten tot de vloer is gerepareerd. Op zich slim en goed uiteraard en voor mij een probleem; waar ga ik nu met mijn leerlingen heen? Ik kan ze een dagdeel aan het technisch tekenen zetten en een dagdeel theorie is ook te doen. Voor het derde stukje dag wil ik graag ergens heen om praktisch iets te doen/te zien/te ervaren. De grote bedrijven in de regio (076) hebben vrijwel allemaal geen ruimte, geen tijd, meer voorbereidingstijd nodig.Het ROC gaat me nog terugbellen.

Heeft iemand suggesties of voorstellen? Alvast bedankt voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Is dat Breda? Is er in Delft niets te doen?
Hoe oud zijn je leerlingen?
http://www.techniekpromot ... ormaticavoorstelling.aspx is dit iets?
Is dat niet een probleem voor de directie? Hebben zij niet te zorgen voor vervangende ruimte?
space expo in katwijk oid is niet in de buurt maar wel leuk
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
welke leeftijd gaat het om trouwens?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Leerlingen zijn ongeveer 15, Breda is inderdaad 076. Uiteraard is het een probleem van directie, die het vervolgens fijn op mij afschuift... ik mag een vervangend programma bedenken. Techniekpromotie ga ik bellen.
Bel de VMBO afdeling en vraag of ze niet een lesje elektrotechniek/timmeren/metselen oid kunnen volgen (aangenomen dat je lessen 'techniek' op de havo/vwo afdeling zijn).
quote:misspoez schreef op 15 april 2010 @ 13:18:

Leerlingen zijn ongeveer 15, Breda is inderdaad 076. Uiteraard is het een probleem van directie, die het vervolgens fijn op mij afschuift... ik mag een vervangend programma bedenken. Techniekpromotie ga ik bellen.Om o.a. dit soort dingen ben ik zo blij dat ik niet meer in het onderwijs werk!
En de Ontdekfabriek? Dit is gericht op kinderen tot groep acht, maar misschien even contact opnemen, weet niet wat ze nog meer hebben.

Succes!

www.ontdekfabriek.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven