studie hbo management assistent
donderdag 28 juli 2011 om 13:47
Ik werk als secretaresse bij een klein bedrijf maar wil graag wat meer verdieping van mijn werk, die kans is er ook en nu wil ik dat ondersteunen met een opleiding Office Management of Management Assistente. Ik heb altijd als secretaresse gewerkt, heb MEAO secr. gedaan maar ben er wel 7 jaar uit geweest ivm verhuizing en zwangerschappen dus loop iets achter met parate kennis van bijvoorbeeld de computerprogramma's.
Is het een goede cursus om mijn kennis te verdiepen en tegelijkertijd weer up-to-date te komen? Ik heb nu info opgevraagd bij NCOI. Zijn er nog andere goede opties. Ik wil graag iets met een avond per week naar school oid. niet geheel zelfstudie. Kortom, wie heeft er ervaring met dit soort curssussen?
Is het een goede cursus om mijn kennis te verdiepen en tegelijkertijd weer up-to-date te komen? Ik heb nu info opgevraagd bij NCOI. Zijn er nog andere goede opties. Ik wil graag iets met een avond per week naar school oid. niet geheel zelfstudie. Kortom, wie heeft er ervaring met dit soort curssussen?
donderdag 28 juli 2011 om 14:17
Dat vroeg ik me inderdaad ook al af. Ik ben al zelf bezig met het verbeteren van mijn computerkennis maar ik hoopte eigenlijk dat dit soort dingen ook behandeld werden in de opleiding met name het maken van spreadsheets, voorbereidingen presentaties enz. maar dat kan ik er inderdaad niet echt goed uithalen. Ik hoop ook dat er mensen zijn die een dergelijke cursus gevolgd hebben.
donderdag 28 juli 2011 om 15:26
Welke vakken staan in gids beschreven?
Eventueel via www.carrieretijger.nl posten. Daar staan vaak ook vragen over opleidingen. Zelfs aparte topic er over.
Eventueel via www.carrieretijger.nl posten. Daar staan vaak ook vragen over opleidingen. Zelfs aparte topic er over.