Werk & Studie alle pijlers

Tabletactie bij nti

10-07-2013 15:39 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie volgt er een cursus bij het nti en heeft de tablet gekregen? Welke tablet is dit precies en is deze van goede kwaliteit?
Ga je de cursus bij het NTI afmaken? Daar teren ze op, dat je voortijdig afhaakt. En dan is het een hele dure tablet, want je moet wel de hele cursus betalen.
mijn insteek is dat ik het af maak. normaal gezien geef ik niet voortijdig op, maarja je weet nooit.
Een tablet in de winkel kopen zal bijna in alle gevallen goedkoper zijn. "gratis tablet bij opleiding" zijn die kosten gewoon bij het totaalbedrag berekend.
ik wil de cursus ook niet doen voor de tablet want dat is niet het uitgangspunt. ik doe de cursus om de cursus en de tablet is een leuke bijkomstigheid. ik vroeg me alleen af wat ik van dat ding kan verwachten?
Ik zou geen cursus doen om de tablet te krijgen. Bel naar het NTI, dan vraag je daar welke het is.
De site is trouwens ook best leuk om eens op te koekeloeren...

Als je kiest voor een cursus, taalcursus of beroepsopleiding van het NTI profiteer je tijdelijk van extra voordeel. Je ontvangt maar liefst 40% korting. Daarnaast profiteer je ook nog van onze unieke tabletactie!* Met de 7” tablet wordt studeren pas écht gemakkelijk. De tablet is voorzien van:

•een 7” HD-scherm

•een camera

•4 GB geheugen

•Android 4.0.3

•Voorzien van HDMI, micro- en mini USB

•WIFI, voor draadloos internet

Met behulp van handige apps maak je voortaan je aantekeningen digitaal en zoek je informatie direct op. Zo studeer je pas écht waar en wanneer jij dat wil.
quote:Louba schreef op 10 juli 2013 @ 15:49:

Ik zou geen cursus doen om de tablet te krijgen. Bel naar het NTI, dan vraag je daar welke het is.zou kunnen inderdaad. ga er vooralsnog vanuit dat hier iemand is die dat ding in huis heeft.
Zo'n tablet heb ik ook voor een paar tientjes bij het Kruidvat gekocht.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb héél slechte ervaringen met het NTI, ik zou er sowieso niet aan beginnen.
quote:aaquamarine schreef op 10 juli 2013 @ 16:00:

Ik heb héél slechte ervaringen met het NTI, ik zou er sowieso niet aan beginnen.vertel...
Het eerste is een heel verhaal. Ik had niet eens een cursus besteld, ze stuurden me een proefcursus waar ik nooit om had gevraagd. Ik moest hem terugsturen (nog verzendkosten voor betalen ook, na heel veel gedoe mocht ik het naar een antwoordnummer sturen), dit gedaan en ze zeiden dat ze hem nooit ontvangen hadden. Of ik even 700 euro wilde betalen voor de hele opleiding. Uiteindelijk hebben ze me jarenlang gestalkt met telefoontjes (bedrag was inmiddels volgens hen opgelopen naar meer dan 1000 euro) en gedreigd met rechtszaken etc.

Maar ook inhoudelijk zijn de cursussen niet goed. Zowel mijn zus als een vriendin hebben daar een opleiding gedaan en die zaten vol met fouten. Ik zou er echt nooit aan beginnen.
Hier ook geen goede ervaring met NTI
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Bij de electronica winkel is de tablet een stuk goedkoper.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Voor minder dan 100,- heb je zo een pad.
Zal wel net zo zijn als de 'e-reader' die ik kreeg bij de NHA. Het was niet eens een e-reader, want geen e-ink scherm. Het was een merkloos geval, stelde echt niets voor. Uiteindelijk kreeg ik er nog twee tientjes voor op Marktplaats en heb ik zelf een goede e-reader gekocht.
Ik las laatst hier iemand die had hem al heel snel in de container gegooid.

Zelf heb ik er vorige week een van Samsung gekocht, die is wel heel goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven