Tabletactie bij nti
woensdag 10 juli 2013 om 15:50
De site is trouwens ook best leuk om eens op te koekeloeren...
Als je kiest voor een cursus, taalcursus of beroepsopleiding van het NTI profiteer je tijdelijk van extra voordeel. Je ontvangt maar liefst 40% korting. Daarnaast profiteer je ook nog van onze unieke tabletactie!* Met de 7” tablet wordt studeren pas écht gemakkelijk. De tablet is voorzien van:
•een 7” HD-scherm
•een camera
•4 GB geheugen
•Android 4.0.3
•Voorzien van HDMI, micro- en mini USB
•WIFI, voor draadloos internet
Met behulp van handige apps maak je voortaan je aantekeningen digitaal en zoek je informatie direct op. Zo studeer je pas écht waar en wanneer jij dat wil.
Als je kiest voor een cursus, taalcursus of beroepsopleiding van het NTI profiteer je tijdelijk van extra voordeel. Je ontvangt maar liefst 40% korting. Daarnaast profiteer je ook nog van onze unieke tabletactie!* Met de 7” tablet wordt studeren pas écht gemakkelijk. De tablet is voorzien van:
•een 7” HD-scherm
•een camera
•4 GB geheugen
•Android 4.0.3
•Voorzien van HDMI, micro- en mini USB
•WIFI, voor draadloos internet
Met behulp van handige apps maak je voortaan je aantekeningen digitaal en zoek je informatie direct op. Zo studeer je pas écht waar en wanneer jij dat wil.
woensdag 10 juli 2013 om 16:08
Het eerste is een heel verhaal. Ik had niet eens een cursus besteld, ze stuurden me een proefcursus waar ik nooit om had gevraagd. Ik moest hem terugsturen (nog verzendkosten voor betalen ook, na heel veel gedoe mocht ik het naar een antwoordnummer sturen), dit gedaan en ze zeiden dat ze hem nooit ontvangen hadden. Of ik even 700 euro wilde betalen voor de hele opleiding. Uiteindelijk hebben ze me jarenlang gestalkt met telefoontjes (bedrag was inmiddels volgens hen opgelopen naar meer dan 1000 euro) en gedreigd met rechtszaken etc.
Maar ook inhoudelijk zijn de cursussen niet goed. Zowel mijn zus als een vriendin hebben daar een opleiding gedaan en die zaten vol met fouten. Ik zou er echt nooit aan beginnen.
Maar ook inhoudelijk zijn de cursussen niet goed. Zowel mijn zus als een vriendin hebben daar een opleiding gedaan en die zaten vol met fouten. Ik zou er echt nooit aan beginnen.
woensdag 10 juli 2013 om 17:47