Werk & Studie alle pijlers

Tandartsassistente

27-08-2017 08:24 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is nou een normaal salaris voor een tandarts/preventie assistente? Ik heb deze discussie vaak gehad met collega's en omgeving. Ik heb jaren lang gewerkt als preventie assistente fulltime 38 uur en kreeg toen 1900.bruto? Ik vind dit niet heel veel? Ik heb tevens wel.diploma's gehaald voor tandartsassistente en preventie assistente.

Nu heb ik sinds een jaar een nieuwe baan bij een andere tandarts welliswaar niet fulltime maar 400 omhoog gegaan bruto dus ik houd nu netto meer over dan toen ik fulltime bij de andere praltijk werkte.

Ik dacht altijd dat er een vaste cao was?

Is het allemaal zo verschillend dan? Al mijn collega's verdienen anders ik schijnbaar toch het meeste lijkt me niet echt eerlijk?
lavendel2 wijzigde dit bericht op 27-08-2017 08:27
3.50% gewijzigd
Ik ken een paar vrienden en die zijn heel erg jong en die hebben ook dat diploma maar het is kennelijk waardeloos want ze rijden allebei een taxi.
Als jij dit vak al jaren uitoefent, hoezo weet je dan niet of er een cao is?

Edit: er is dus geen cao. https://assistentensite.nl/2017/01/12/s ... sten-2017/

Salarissen tussen de 1719 en 2300 euro bruto, dus met je 1900 euro zat je nog niet zo gek.
[quote=minnimouse post_id=27475744 time=1503823867 user_id=184187]
Als jij dit vak al jaren uitoefent, hoezo weet je dan niet of er een cao is?

Er is wel een cao alleen ik vind het vreemd dat er zoveel verschil in verdiensten zit dat sommige minder verdienen en niet na diploma en werk ervaring worden betaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven