Werk & Studie alle pijlers

Terug in de zorg

18-10-2012 20:01 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag weer in de zorg werken. Leuke vacatures genoeg dat is het probleem niet. Het is voor mij meer dan 20 jaar geleden dat ik in de zorg heb gewerkt....... Zijn hier mensen met dit zelfde probleem? Ik durf eigenlijk niet eens te solliciteren
Gewoon doen hoor. Hangt er een beetje vanaf wat je wilt. Maar in de ouderenzorg zitten we nog steeds te springen om gemotiveerde gediplomeerden!
Zag een leuke vacature voor woonbegeleider op een pg afdeling. Nu heb ik vroeger een aantal jaren op een pg afdeling gewerkt maar er zal wel veel veranderd zijn.
Gewoon doen! Ze hoeven jou alleen maar even weer beetje in te werken, en dan ben je weer bij, Misschien wat cursussen volgen maar goed, dat word dan toch vergoed door je werkgever. Dus, wat maakt het uit? Stoute schoenen aan, en hup! Je hebt niets te verliezen..
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Anders vraag je of je een dag mee mag lopen/kijken. Zie je gelijk wat er veranderd is en of je beeld nog een beetje klopt met de werkelijkheid.
tsja.....
Je hebt gelijk! Ik heb niks te verliezen. Ik ga morgen gewoon bellen en kijk wel wat er uitkomt..... Zal het wel echt jammer vinden als ik word afgewezen op geen ervaring en leeftijd
Doen!!!
Vrijbuiter, als 70 je geboortejaar is ben je nog een jonge blom. Vriendin van mij mocht van haar baas de niveau4 opleiding doen. Toen ze 51 was! En zij is echt niet de enige.

Als je echt denkt dat je hart daar ligt, doen.

En twintig jaar geleden waren de dementen net zo dement als nu hoor
Dank voor jullie reacties :-) ik ga het gewoon doen!

En 70 is inderdaad mijn geboorte jaar hahaha
quote:Tanneketoverhex schreef op 18 oktober 2012 @ 20:18:

Vrijbuiter, als 70 je geboortejaar is ben je nog een jonge blom. Vriendin van mij mocht van haar baas de niveau4 opleiding doen. Toen ze 51 was! En zij is echt niet de enige.

Als je echt denkt dat je hart daar ligt, doen.

En twintig jaar geleden waren de dementen net zo dement als nu hoor Kan prima! Ik ken iemand van 59 die haar niv 4 diploma heeft gehaald een tijd terug... Dus waarom niet?!
Inderdaad, voor een PG afdeling ben je nog best jong!

Liever iemand met een beetje levenservaring en vooral die daar ook bewust voor kiest!

Je moet natuurlijk wel bereid zijn om te gaan leren.

Veel succes!
Ik ben 38 en net 2 jaar terug in de zorg. Mijn leeftijd maakte dat ik levenservaring heb, daar waren ze bij mij erg blij mee!

Ik zeg doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven