thuisstudie Frans, welke
woensdag 29 september 2010 om 09:51
dinsdag 12 oktober 2010 om 09:03
Als je het al wilt overnemen, heb je dan een idee waar we hier privé gegevens kunnen uitwisselen? Volgens mij heb je hier geen pb opties namelijk.
Naja en anders zet ik mn mail hier wel op.
Over jouw bod, ik heb zelf 350 betaald en de cursus is nog geen twee jaar oud, ik vind het een beetje aan de lage kant.
Naja en anders zet ik mn mail hier wel op.
Over jouw bod, ik heb zelf 350 betaald en de cursus is nog geen twee jaar oud, ik vind het een beetje aan de lage kant.
dinsdag 12 oktober 2010 om 22:29
woensdag 13 oktober 2010 om 13:27
Nee nog niets... stuur anders even wat naar dit adres: stwitter@live.nl
woensdag 13 oktober 2010 om 13:46
quote:Missphoebe schreef op 13 oktober 2010 @ 11:52:
heb ook op livemocha gekeken maar ik snap
er nog niet zo veel van....
Ik geloof dat gevorderden er eigenlijk niks aan hebben. Tenminste voor zover ik begrijp is de basis cursus gratis.
Die doe ik nu dus met Spaans.
Je krijgt een soort lessen en opdrachtjes..die opdrachtjes worden door native's bekeken en jij beoordeeld die natives op hulpvaardigheid. Zo krijgen ze ook weer punten en die punten kunnen omgezet worden in lessen. Je helpt elkaar over de hele wereld. Dat is een heel grappig concept!!
heb ook op livemocha gekeken maar ik snap
er nog niet zo veel van....
Ik geloof dat gevorderden er eigenlijk niks aan hebben. Tenminste voor zover ik begrijp is de basis cursus gratis.
Die doe ik nu dus met Spaans.
Je krijgt een soort lessen en opdrachtjes..die opdrachtjes worden door native's bekeken en jij beoordeeld die natives op hulpvaardigheid. Zo krijgen ze ook weer punten en die punten kunnen omgezet worden in lessen. Je helpt elkaar over de hele wereld. Dat is een heel grappig concept!!