Werk & Studie alle pijlers

Thuiswerk

28-07-2009 10:59 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wie heeft er ervaring met thuiswerk.

Ik merk dat ik me soms verveel thuis. Ik werk parttime en heb 2 kinderen. Ik wil niet meer buitenhuis werken omdat ik mijn kinderen niet vaker naar de opvang wil brengen.

Ik wil ook niet veel rommel ervan hebben. Maar het lijkt me wel leuk om iets administratiefs te doen thuis.

Hebben jullie ervaring???
Ik bedoel dat ik niet meer uren buitenhuis wil werken
Tja ik denk dat het niet makkelijk is. Als je een beetje goed bent kun je aanbieden om bijvoorbeeld voor particulieren de administratie op orde te brengen, al denk ik dat je toch even langs de kvk moet
Common sense is not so common.
Voltaire
Ik verkoop parfum vanuit huis,maar het is fijn ernaast..kan er geen volledig inkomen uithalen
Ben ook nieuwsgierig naar ervaringen van anderen, op internet is veel te vinden maar of het allemaal betrouwbaar is? Ik betwijfel het.
Er zijn hier al eerder topics over thuiswerk geopend. En helaas vaak met de boodschap dat de "thuiswerkgever" niet betrouwbaar bleek te zijn. Elke thuiswerkbaan waarvoor je eerst zelf moet betalen (bijv door het overmaken van administratiekosten, of voor een cursus of handboek oid) daar moet je in elk geval niet op reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven