Tijdstip vergeten van sollicitatiegesprek
donderdag 28 januari 2021 om 00:21
Zoals de de titel het al zegt, ik heb naar verschillende bedrijven gesolliciteerd en vanvond kreeg ik eindelijk telefoon van één van die bedrijven om op sollicitatiegesprek te komen deze vrijdag. In mijn enthousiasme ben ik gewoon compleet het uur vergeten 
Wat kan ik nu best doen, zonder het op voorhand al te verpesten en een verkeerde indruk te maken? De man aan de lijn klonk enorm professioneel en formeel.
Wat kan ik nu best doen, zonder het op voorhand al te verpesten en een verkeerde indruk te maken? De man aan de lijn klonk enorm professioneel en formeel.

donderdag 28 januari 2021 om 16:45
Dit inderdaad.Gamayun schreef: ↑28-01-2021 16:38Er is niets mis met enthousiasme en er is evenmin iets mis met eerlijkheid. "Ik ben uit enthousiasme vergeten het tijdstip op te schrijven" lijkt me dus een prima optie.
Véél beter dan doorzichtige smoesjes verzinnen, jezelf als dom bestempelen of anderen de schuld geven.
"Ik heb ... een afspraak, maar ben helaas het tijdstip kwijt. Zou u mij kunnen vertellen hoe laat ik op locatie moet zijn?"
vrijdag 29 januari 2021 om 10:37

vrijdag 29 januari 2021 om 10:44
Beetje creepy iddKatatoniaaa schreef: ↑29-01-2021 10:37Ja, top: "Wie is die mevrouw die al de hele dag ongemakkelijk zwijgend in een hoekje bij de deur staat?"

vrijdag 29 januari 2021 om 10:56
Ik zou gewoon even bellen om de tijd te dubbelchecken van datum x (misschien juist wel slim als je geen schriftelijke bevestiging hebt gehad). Geen smoesjes of hele verhalen eromheen verzinnen, waarom zou je dat doen?
EDIT: zie nu dat het een topic van anderhalve dag geleden is.. TO, alles gelukt?
Succes met je gesprek!
EDIT: zie nu dat het een topic van anderhalve dag geleden is.. TO, alles gelukt?

vrijdag 29 januari 2021 om 19:23
Ik denk dat TO volgende week pas haar gesprek heeft en nog steeds voor de deur staat te wachtenviamia schreef: ↑29-01-2021 10:56Ik zou gewoon even bellen om de tijd te dubbelchecken van datum x (misschien juist wel slim als je geen schriftelijke bevestiging hebt gehad). Geen smoesjes of hele verhalen eromheen verzinnen, waarom zou je dat doen?
EDIT: zie nu dat het een topic van anderhalve dag geleden is.. TO, alles gelukt?Succes met je gesprek!

zondag 31 januari 2021 om 11:05
Wintertime16 schreef: ↑29-01-2021 19:10Dat is korte termijn. Donderdagavond bellen voor een gesprek op vrijdag. Hopelijk is alles goed gegaan.
Woensdag.
In de nacht van woensdag op donderdag schreef ze dat ze het tijdstip was vergeten op te schrijven.