Werk & Studie alle pijlers

Treden in een salarisschaal: uitrekenen?

02-02-2021 11:28 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe functie aangeboden gekregen. Super interessant, inhoudelijk, past als een handschoen. Kortom: daar ben ik erg blij mee.

Alleen: de P&O afdeling bij de instelling waar ik werk is maar zo-zo. Verder heb ik het er geweldig naar mijn zin, en overal is wel iets niet leuk, dus het is irritant maar verder 'is het maar zo'.

Ik heb een nieuw salarisvoorstel gekregen. Om goed te begrijpen waar ik sta (en verder te onderhandelen) ben ik benieuwd naar de treden in de schaal. In de CAO kan ik alleen de min-max en het norm% vinden en niet de treden. P&O blijft vaag en wil geen inzage geven.

Vraag: kan ik de treden zelf uitrekenen?
Pergamon schreef:
03-02-2021 12:18
Het gaat niet om een hogere schaal, maar om een hogere 'trede' (die geen trede is, maar een normverhoging, zoals ik het nu begrijp). Dat is, zoals ik het nu begrijp, administratief makkelijker dan naar een andere schaal. Overigens: ik hoef nu ook echt niet naar een andere schaal. Over een paar jaar wil ik best wat klimmen, die ruimte is er ook, maar dat is voor over een paar jaar.

Eh ja. Het ging dus om het principe.
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
03-02-2021 12:23
Eh ja. Het ging dus om het principe.

oooh sorry, verkeerd begrepen. Ja, ik ga er alert op zijn. Heb al een herinnering in mijn agenda gezet voor de maand er voor, zodat ik een evaluatie moment inplan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven