Werk & Studie alle pijlers

Uitneembare tabbladen?

26-08-2011 16:35 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Is iemand toevallig ooit ergens losse uitneembare tabbladen tegengekomen? Ze zijn er wel in "4-subject" collegeblokken, maar ik heb er meer nodig dan 4 en zoek een blok zonder gaatjes. Ik kan ook meerdere blokken kopen en alleen de tabbladen gebruiken natuurlijk, maar los zou wel heel handig zijn.

Iemand enig idee?
Je bedoelt gewoon van die gekleurde bladen? En dan zonder gaatjes? Hoe blijven ze dan zitten... Met gaatjes ken ik ze volop!
Hmm ja hoe leg ik dat uit...

Het zijn tabbladen die je van de spiraal af kan halen en kan verplaatsen. Zoals de 'bladwijzer' van sommige agenda's bijvoorbeeld. Het zit in blokken zoals die van de HEMA, maar deze blokken hebben ook ringbandgaatjes, en dat zoek ik nou juist niet.

Helpt het al?

Ik heb wel eens zoiets gehad, maar dan met iets van 16 tabbladen. Ideaal (en tabbladen zijn dan herbruikbaar). Dit is wel A5 en niet A4. Losse tabbladen heb ik, buiten die voor een ringband, nooit gezien.
kun je niet makkelijker van die kleine postits gebruiken? die kun je dan als tab gebruiken.
Action.
verba volant, scripta manent.
@ new in town - Zoiets zoek ik inderdaad, dank je ik ga die site ook nog even bekijken

@ Kaatje - Dat heb ik geprobeerd, maar dan zat er vervolgens een post-itje op m'n telefoon/agenda/vergaderstukken/tampons/etc geplakt, en niet meer in m'n blok....

@ Marianne - Action, goed idee. Ga ik ook nog maar even langs. Anders kan ik daar voor wêhneg ook wel meer blokken kopen alleen voor de tabbladen

Bedankt allemaal voor het meedenken!
Je hebt ook van die speciale 'vlaggetjes'. Anders dan post-it. Blijft beter zitten.

Zoiets:

dubbel
Die 'vlaggetjes' hebben ze ook bij de action, maar die blijven dus voor geen meter zitten, dus die moet je daar niet kopen in elk geval . Ander merk plakt wellicht beter.
Da's waar, ze plakken slecht maar bij gebrek aan beter? Gekleurde paperclips?
verba volant, scripta manent.
Ik heb deze tabbladen dringend los nodig heeft iemand een idee waar ik ze kan bestellen? Ik zoek naar een oplage van 300 stuks
Die vlaggetjes kan je ook bij staples krijgen (moet je wel een bedrijf hebben of een kaart van iemand lenen) en die plakken goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven