Werk & Studie alle pijlers

Uitnodiging 2e gesprek geen adres

19-08-2021 10:28 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morning!

Ben ik weer met een vraag over het solliciteren. Een tijd geleden een uitnodiging gehad voor het eerste gesprek. Ik stond in eerste instantie voor een verlaten gebouw waarbij niemand open deed. Nadat ik heb gebeld, bleek ik de verkeerde locatie gemaild te hebben. Vervolgens weer naar de juiste locatie geweest, waardoor ik een half uur later was. Het gesprek ging eigenlijk nergens over aangezien degene met wie ik het gesprek had nog een andere afspraak had staan. Heel gehaast allemaal.

Uiteindelijk toch uitgenodigd voor een 2e gesprek. Wilde het wel een tweede kans geven. In de uitnodiging stond geen locatie, ik heb een mail terug gestuurd waarin ik om de locatie vroeg.

Het gesprek vind over drie uurtjes plaats en ik heb nog steeds geen reactie. Heb de neiging om gewoon niet meer te gaan, ook als ze last minute nog bellen.

Wat zouden jullie doen in een dergelijke situatie?
FitsSprits schreef:
20-08-2021 16:22
Ik hoop serieus niet voor TO dat ze gesolliciteerd heeft bij een telemarketingbureau. Nu al bang om te bellen, ook al bang om initiatief te nemen. Dat gaat niet goedkomen zo.
Bestaan die nog?
FitsSprits schreef:
20-08-2021 16:22
Ik hoop serieus niet voor TO dat ze gesolliciteerd heeft bij een telemarketingbureau. Nu al bang om te bellen, ook al bang om initiatief te nemen. Dat gaat niet goedkomen zo.
misschien was het een test?
:)
En TO?
Ik zet in op: TO heeft niks meer laten horen en is niet gegaan. En leest stiekem dit topic nog mee maar durft niet te zeggen dat ze zonder afzegging niet gegaan is. :proud:
Dopperfles schreef:
21-08-2021 12:38
Ik zet in op: TO heeft niks meer laten horen en is niet gegaan. En leest stiekem dit topic nog mee maar durft niet te zeggen dat ze zonder afzegging niet gegaan is. :proud:
Sowieso zou dat niet handig zijn. Je weet nooit hoe iets via via gaat.
lilalinda schreef:
20-08-2021 16:28
misschien was het een test?
:)
Dan is het goed als TO daar niet gaat werken.
Flashy schreef:
21-08-2021 13:06
Sowieso zou dat niet handig zijn. Je weet nooit hoe iets via via gaat.
Ach ja, uiteindelijk valt dat vaak reuze mee. Daar zou ik me niet zo’n zorgen over maken.
Ik ben benieuwd?

Hoe is dit afgelopen?
Echt, kom dan gewoon de volgende keer niks vragen.
Honey, you should see me in a crown

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven