Uitvaartonderneming - flyers?
vrijdag 1 februari 2019 om 18:43
Ten eerste heb ik (en velen met mij) een nee-nee sticker.Frikandelspeciaal schreef: ↑01-02-2019 16:26Dank voor de waardevolle tips.
Op google adverteren we al en in de plaatselijke krant ook. De reclamebordjes op een rotonde kunnen nog een mogelijkheid zijn, maar wat vooral mijn vraag was is wat mensen doen met een flyer en of men het niet ongepast vindt.
Zou er toch geflyerd worden zou die bij mij ongelezen in de vuilnisbak belanden.
vrijdag 1 februari 2019 om 19:19
Een kennis van mij heeft ook zelf een uitvaartonderneming. Hij adverteert in lokale blaadjes, de krant, en zijn "flyer" hangt op het prikbord in de gang bij het hospice (zelf gezien toen ik er op bezoek was bij een dierbare). Ik zou het niet door mijn brievenbus hoeven, heb sowieso een NEE-NEE sticker. Succes!!
vrijdag 1 februari 2019 om 19:21
flyer is niet effectief natuurlijk, of je moet flyeren in een bejaardencentrumFrikandelspeciaal schreef: ↑01-02-2019 16:26Dank voor de waardevolle tips.
Op google adverteren we al en in de plaatselijke krant ook. De reclamebordjes op een rotonde kunnen nog een mogelijkheid zijn, maar wat vooral mijn vraag was is wat mensen doen met een flyer en of men het niet ongepast vindt.
vrijdag 1 februari 2019 om 19:27
vrijdag 1 februari 2019 om 20:56
Dit vind ik een hele goeie.
Als het een goede galerie is, zou ik zeker de naam onthouden.
(Alleen: als het een beroerde galerie is, zou ik ook de naam onthouden om juist niet te bellen.)
maandag 11 maart 2019 om 09:49
Nee, ongepast vind ik het niet hoor, maar het is nutteloos. Het is niet dat iemand je foldertje jaren gaat bewaren. idem met de foldertjes van 'raamkozijnen'. Leuk hoor, maar die heb ik de aankomende tig jaar nog niet nodig dus hup in de papierbak meteen. Dat zal ook met jouw folder gebeuren. Je kunt beter kijken naar de plaatselijke mogelijkheden als openbare advertenties (hier hangen ze in bushokjes e.d.).
maandag 11 maart 2019 om 10:46
Idd.Billy_Mean schreef: ↑01-02-2019 16:42Heb zelf jarenlang in de uitvaart gewerkt.
Een folder kan prima mits het geen commerciele folder is met allerlei prijzen etc. En organiseer een open huis, je zult versteld staan hoeveel mensen het fijn vinden om een keer een kijkje te komen nemen.
Ik zie het niet als schieten met hagel. Ik krijg ook elke week allerlei andere aanbiedingen die ik niet nodig heb, zoals elke week reclame voor een nieuw bankstel. Hier krijg ik allerhande flyers in de bus, ik lees ze even en gooi ze meestal weg. Maar ik heb nu wel ergens in mijn achterhoofd de naam van een paar fotografen, makelaars,kappers ed hangen.
Dus ik zou niet weten waarom je geen folder zou doen. Zolang het maar stijlvol is én persoonlijk/vriendelijk overkomt. Zorg ervoor dat jullie website aansluit in dezelfde stijl.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 11 maart 2019 om 11:42
Ik zou denk ik eerder investeren in een heel goede, professionele website in een mooie stijl, gebruiksvriendelijk, overzichtelijk, makkelijk te vinden in Google, met een url die je makkelijk onthoudt of tenminste snel noteert, zodat je snel en duidelijk tevoorschijn komt als mensen op zoek zijn.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
maandag 11 maart 2019 om 12:04
Daar zijn we momenteel inderdaad mee bezig. De look en feel van de site zijn echt prima; dat horen we ook terug. Alleen de vindbaarheid op Google is nog een puntje waar we aardig wat winst kunnen behalen.Susan schreef: ↑11-03-2019 11:42Ik zou denk ik eerder investeren in een heel goede, professionele website in een mooie stijl, gebruiksvriendelijk, overzichtelijk, makkelijk te vinden in Google, met een url die je makkelijk onthoudt of tenminste snel noteert, zodat je snel en duidelijk tevoorschijn komt als mensen op zoek zijn.
maandag 11 maart 2019 om 13:12
Toen ik een uitvaartonderneming zocht was ik beperkt door onze uitvaartverzekering en uitvaartvereniging. Kijk eens in hoeverre die in jou regio actief zijn en wat er mogelijk is qua afspraken.
Een flyer of folder van een uitvaartverzorger heb ik nog nooit gezien. Wel staan er idd advertenties in de plaatselijke krantjes. Eentje maakt altijd een verhaaltje nav uitvaarten die zij heeft gedaan. Die spreekt mij altijd wel erg aan.
Een flyer of folder van een uitvaartverzorger heb ik nog nooit gezien. Wel staan er idd advertenties in de plaatselijke krantjes. Eentje maakt altijd een verhaaltje nav uitvaarten die zij heeft gedaan. Die spreekt mij altijd wel erg aan.