Werk & Studie alle pijlers

Utrecht Highlights

25-05-2011 09:27 15 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
T zandpad. Vrij essentieel en erg verbazingwekkend.
wij slapen nooit.
gewoon een kaart bij de vvv halen en dan door de stad wandelen. begin je bij de dom ofzo.
wij slapen nooit.
tsk... dan ook maar meteen door naar de Hardebollenstraat?

Dom beklimmen, Catherijneconvent, Museum Speelklok, terrasje op Neude pikken, de werfkelders, rondvaart door de grachten of stadswandeling, Bier proeven in Oudaen,

hoe lang is die collega in town?
Rietveld schroder-huis, Nijntje-pleintje, Centraal museum
Ik ken alleen café België.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
kanoen door de grachten, Dom beklimmen.
Ik zou ook zeggen VVV
Het is Kafé Belgie Nous!
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Dom beklimmen, grachten bevaren, botanische tuin, terrasje op 't neude.
Heb er niet gestudeerd, maar ik zou gewoon lekker direct doorgaan naar een terrasje

(stadswandeling bij de VVV regelen? )
quote:nouschi schreef op 25 mei 2011 @ 10:13:

Ik ken alleen café België.Veel meer hoef je ook niet te kennen volgens mij, daar vermaak ik me al jaren prima!
Bedankt iedereen! Ik wil niet echt dingen gaan ondernemen maar gewoon langs de hoogtepunten lopen. Dus ik ga gewoon al jullie tips af en maak daar een logische route van. Collega blijft daar dus een groot deel kan ze zelf wel uitzoeken, het is maar om haar kennis te laten maken met de stad (belachelijk dat ze net mij zoiets laten doen ).
Laat zeker achter de dom de VVV zien, want ze organiseren veel leuke dingen als je de stad beter wilt leren kennen (thematische standswandelingen en zo). En vertel even over Rhijnauwen, zodat ze weet waar heel Utrecht met kinderen op zondag gaat wandelen en pannekoeken eten (zodat ze dat kan opzoeken/vermijden)!
quote:dertigmin schreef op 25 mei 2011 @ 10:24:

Het is Kafé Belgie Nous! Zie, zelfs dat ken ik niet goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven