Werk & Studie alle pijlers

Veel Rijles gehad

07-10-2019 22:59 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet helemaal of ik hier op het juiste adres ben, maar wil het toch even van me afzetten.

Ik heb rijles sinds maart.
heb er nu al zo 60 uur gereden in lessen van 2 uur.
Nu begin ik me wel druk te maken.
mijn theorie loopt af in mei en dan wil ik het wel hebben.

Ik zit nu de heletijd te praktiseren dat ik praktijk examen steeds ga falen. en dan die theorie opnieuw moet doen.
er gaan soms tijdens de les nog wel eens wat dingen fout enzo.

Moest dit even kwijt bij onbekende mensen die een onzijdige mening kunnen geven.
Alle reacties Link kopieren
Kind, ik had er 130 uur opzitten, ben pas de 5e keer geslaagd en ik rij al jaren rond zonder noemenswaardige schade.
Maak je niet druk. Dan haal je je theorie toch nog een keer? Dat zal je de kop niet kosten.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
ninanoname schreef:
08-10-2019 10:55
Kind, ik had er 130 uur opzitten, ben pas de 5e keer geslaagd en ik rij al jaren rond zonder noemenswaardige schade.
Maak je niet druk. Dan haal je je theorie toch nog een keer? Dat zal je de kop niet kosten.
Dit. Ik ben ook pas de 5e of 6e keer gslaagd. Moest toen theorie ook overnieuw doen. Rij ook al meer dan 30 jaar zonder schade. (Afkloppen).
Alle reacties Link kopieren
Niet alles gelezen ik heb jaren geleden anderhalf jaar lang iedere week 90 minuten rijles gehad. 5 keer examen gedaan, waarvan de laatste via bureau nader onderzoek (is tegenwoordig het faalangstexamen) en die heb ik op het nippertje gehaald. Als het niet gelukt was had ik mijn theorie ook over moeten doen.

Het is nog lang geen mei, je kunt nog wel een aantal keer examen doen.
Alle reacties Link kopieren
wilma36 schreef:
08-10-2019 11:15