Werk & Studie alle pijlers

Veranderen: uit het onderwijs

24-09-2017 00:12 33 berichten
Ouder topic...sorry voor het verwijderen maar te herkenbaar...
anoniem_208025 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 18:25
89.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vijf jaar geleden stond ik er precies hetzelfde voor....ik had ook geen idee maar wilde weg.
Ik heb 2,5 jaar in het bedrijfsleven gewerkt als leidinggevende binnen de schoonmaak. Erg leuk, helaas werden door de crisis geen tijdelijke contracten omgezet naar vast. Ik zat dus thuis :-(
Na de nodige sollicitaties kwam ik op het MBO terecht, super! Ik heb het zo naar mijn zin. Totaal andere werksfeer en veel minder rompslomp eromheen. (Wel wat) Mij zien ze niet meer terug in het PO!
Ik doe nu een master aanvullend op de PABO (Onderwijswetenschappen).

Hiermee wil ik uiteindelijk absoluut niet mee voor de klas gaan werken. Ik wil het liefste bij een organisatie werken waar ze bijvoorbeeld e-Learnings ontwikkelen.

Er is genoeg te bedenken! Zoek maar eens op vacatures met de term 'onderwijskundige'.
Leuk Biekoe dat lijkt mij ook leuk! Welk vak geef je?
Nederlands, kost even wat kruim maar is goed te doen (niveau 2 en 3)
Leuk! Zou ook nog wel een lerarenopleiding willen doen, maar dan moet ik denk ik instellingscollegegeld betalen. Dan ben ik tot mijn pensioen m'n collegegeld aan het afbetalen.
Solske schreef:
05-10-2017 20:17
Leuk! Zou ook nog wel een lerarenopleiding willen doen, maar dan moet ik denk ik instellingscollegegeld betalen. Dan ben ik tot mijn pensioen m'n collegegeld aan het afbetalen.
Je kunt ook een lerarenbeurs aanvragen!
Die heb ik al gebruikt voor mijn RT opleiding. Helaas. Denk ook dat ik dit lekker blijf doen. Bevalt eigenlijk best goed. Wordt alleen altijd geprikkeld door dit soort topics.
En hoe is het nu. Ik herken het verhaal wil ook wel weg uit het po en ben druk om mij heen aan het kijken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven