Werk & Studie alle pijlers

Verstoorde werkhouding

03-07-2013 23:03 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik zelf niet weet wat ik hiermee moet, graag jullie mening over mijn *knip*
Het is zijn probleem. Jij hebt er (wel) iets van gezegd. Dat de rest zich zo laat behandelen, moet ieder voor zich weten. Als hij zich de kritiek van jou erg heeft aangetrokken en hij wil er iets mee doen, kan hij daar een cursus voor volgen of bij iemand in therapie gaan.

Je feedback heeft dus iets met hem gedaan. Maar daar houdt het voor jou op. Nu is het zijn beurt om er iets mee te doen. Maar jij bent niet zijn hulpverlener in deze. Succes!
Geen excuses aanbieden. Lekker verder werken. Duidelijk iemand die zijn onzekerheden 'overschreeuwt'. Goed gedaan, meis!
Hij is denk ik blij met jouw feedback. Niemand geeft ooit de guts gehad dat te zeggen tegen hem, jij wel. Ik denk dat je z'n respect daarmee verdient hebt. Good job, zorg dat jullie relatie goed wordt/blijft, maar ga je niet verantwoordelijk voelen voor zijn relatie met de rest vd medewerkers. Dat is aan hem.
Ik vind het echt goed dat je het probleem bespreekbaar gemaakt hebt! Veel mensen hebben de moed namelijk niet om iets te doen in zo'n situatie. Well done!
Ik lees geen verstoorde werkhouding?
Zijn probleem toch? Waarom maak je het door zijn reactie weer jouw probleem?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Geen excuus aanbieden , daarmee verzwak je de argumenten uit je eerste gesprek en geef je de voorzet om je weer honds te laten behandelen.

Blijf gewoon vriendelijk en correct. En misschien wordt het voor hem een gewoonte en gaat hij zich tegenover anderen ook wat normaler gedragen.
Verstoorde werkhouding? Dit heeft er toch juist voor gezorgd dat de werkhouding tussen jullie weer op een wat gelijkwaardiger niveau is komen te liggen. En hopelijk past hij zich voor de toekomst nog meer aan. Wees blij met deze verandering. Maar zorg er ook voor dat hij naar jou blijft toe komen en dat het niet omdraait, zodat jij van hem afhankelijk wordt. Daarnaast is het ook niet jou verantwoordelijkheid om hem te veranderen. Leg dus ook geen verwachtingen bij jezelf neer!
Maak het niet groter dan nodig. Jij hebt iets gezegd over gedrag dat jij onprettig vond. Hij heeft zich dit aangetrokken en wil er iets mee doen. Ik zie geen probleem....
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Ik zie ook geen probleem, ik zie alleen een man die eindelijk iets onder ogen durft te zien en dat wat mee gaat doen. Heel goed gedaan juist!
Zo'n collega heb ik ook gehad, die bleek onder dat schreeuwerige gedrag heel onzeker te zijn. Is dat niet ook zo bij jouw collega?
Respect hoor! Goed dat je het zo hebt opgepakt. Hij probeert het probleem nu (weer) bij jou te leggen, maar laat het zoals de anderen ook zeggen bij hem wat hij er verder mee doet.
quote:jippie55 schreef op 03 juli 2013 @ 23:52:

Ik lees geen verstoorde werkhouding?Ik denk dat ze werkverhouding bedoelt.
mocht hij het nog een keer aangeven bij je of erover beginnen kan je misschien polsen of hij er iets mee wil gaan doen, anagezien het hem wel wat gedaan heeft.. en dat je dat mss wel goed zou vinden van m?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven