Werk & Studie alle pijlers

Vervelend team

26-01-2018 21:18 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Twee jaar geleden is het bedrijf waar ik werk gefuseerd.
Team A (werkte ik) moest naar de locatie van team B en we werden samen 1 team. Met 2 teamleiders. Dit is niet zo goed verlopen. Team B vond dat team A erbij kwam en gered werd van de ondergang. Als gevolg hiervan zijn meerdere mensen van team A vertrokken en meerdere hebben zich ziekgemeld. Op dit moment is er besloten dat de teamleider van team A de leidinggevende wordt. Er zijn niet veel teamleden van team A meer over en ik voel me momenteel erg onprettig op mijn werk. Er is besloten de teamleider weg te pesten, iedereen komt te laat of gaat eerder weg, vakanties worden al geboekt zonder overleg en goedkeuring, de sfeer is nogal ijzig en iedereen van origine team B steunt elkaar in alles en laat het werk liggen voor team A. Kortom de fusie is niet zo soepel verlopen.
Het werk zelf vind ik wel leuk en ik wil dan ook niets anders zoeken. Stiekem hoop ik dat er een aantal mensen ontslag gaan nemen.
Wat zouden jullie nu doen?
Alle reacties Link kopieren
Dreamer_ schreef:
28-01-2018 12:44
Helemaal mee eens, ik vind het ook onbegrijpelijk dat dergelijke situaties überhaupt kunnen ontstaan.
Dat gebeurt dan blijkbaar veel vaker dan jij denkt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven