Werk & Studie alle pijlers

Verzorgende IG

17-08-2012 14:58 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zit met het volgende, op mijn diploma staat dat ik dk 304 (IG) binnen schools met goed gevolg heb afgelegd.

Heb ik dan wel of geen IG?

Want in mijn stage heb ik niet alle handelingen kunnen uitvoeren..
Denk niet dat dat uitmaakt van de handelingen. Ik had (hbo-v) ook een geweldige aftekenlijst van handelingen, maar heb ze nooit allemaal afgetekend gekregen. Een bepaalde handeling moet ook maar net voor komen in de setting waar je zit. (slagaderlijke bloeding stelpen stond zelfs op mijn lijst, net of je dat dagelijks tegenkomt en dat 2x onder begeleiding doet en dan een keer zelfstandig..)
Tiza,

Om je Vig diploma te halen hoef je maar een bepaald percentage van de handelingen te behalen. Juist omdat ze niet altijd te behalen zijn. Weet niet precies wat het percentage nu momenteel is maar je hebt iig genoeg handelingen afgetekend om je diploma te krijgen. Dus ja, je hebt je VIG diploma.
Gefeliciteerd met je diploma.

Hier ook een HBO-V-er en heb ook bij lange na alle handelingen gedaan. Ik ben vrij snel (in het 2de jaar) de kant van de psychiatrie opgegaan (geen idee of dat trouwens tegenwoordig nog is) dus heb ook relatief weinig voorbehouden handelingen gedaan.

Je werkgever kan je altijd een extra cursus aanbieden om een handeling te leren.

Heel veel werkplezier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven