Werk & Studie alle pijlers

Voor school verkeersagent interviewen

03-11-2012 13:39 20 berichten
Argh, weer een jantje laatste moment van dochter. Maandag is de deadline, dan moet ze een werkstuk inleveren, ze gaat vanavond een verkeersagent interviewen, nu zit ze na te denken over de vragen die ze zal stellen, ze loopt totaal vast. wie wil helpen met goede vragen op papier te zetten? Bij voorbaat dank!
-waarom ben je er niet eerder aan begonnen?

oh nee, het moeten vragen voor de agent zijn.
Om te voorkomen dat z bij het volgende interview met een brandweerman opnieuw jantje laatste moment wordt, zou ik haar nu aan laten rommelen. Leermomentje
Alle reacties Link kopieren
-wanneer word een verkeersagent nog ingezet?

-wat doen ze de rest van hun tijd?

-welke opleiding moeten ze hebben naast de normale politieopleiding?

-wat voor aparte dingen maak je mee tijdens je werk?

-welke situatie is je het meest bij gebleven?

-hoe kom je erbij dit werk te gaan doen?

Dat soort vragen bedoel je?
Hoe weet je wie er aan de beurt is?

Ben je niet bang dat iemand tegen je aan rijdt?

Vind je het niet erg als het heel hard regent?
Wat Zima zegt. Je gaat het Vivaforum er toch niet bij slepen om haar huiswerk voor haar te doen?
Ga in therapie!
Laat het haar zelf uitzoeken, anders leert ze er niks van. Niet haar huiswerk gaan doen voor haar.
De googel van je dochter stuk?
Zelf laten ploeteren!!

Ga je het werkstuk ook nog schrijven voor haar?

Zo leert ze het nooit!
Wilde hij/zij altijd al verkeersagent worden?

Wat is het leukst van het werk?

Waar baal je wel eens van?

Wat was het engste dat u heeft meegemaakt?

Wat het mooiste moment?
lalinda, fruitfris en just me. Mijn dochter zegt heel erg blij te zijn met jullie antwoorden/vragen. Ze zegt dat ik jullie heel hartelijk moet bedanken. Voor de anderen... Ik ben reuze trots op haar, hoe ver ze het nu al geschopt heeft, al een mooi diploma op zak waar ze keihard voor gewerkt heeft. En ja, het is geen laksigheid van haar, ze had de afgelopen periode even een heel moeilijk moment waardoor er regelmatig schoolzaken tot het laatste moment bleven liggen, maar ze doet het toch maar mooi. Om niet in de details te treden, ze heeft het als kind erg moeilijk gehad voor ze bij ons kwam. Normaal doet het niet ter zake voor mij. Maar ze is niet mijn biologische dochter maar mijn pleegdochter. En deze meid is toch maar mooi bezig om zich een carriere bij de politie te verwerven.
Oh, ik dacht dat het om een basisschoolopdracht ging.

Je dochter klinkt als iemand die zich prima zelf kan redden. Dat is een belangrijke eigenschap als je bij de politie wil. Hopelijk geloof jij daar ook in.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 03 november 2012 @ 15:29:

Oh, ik dacht dat het om een basisschoolopdracht ging.

Je dochter klinkt als iemand die zich prima zelf kan redden. Dat is een belangrijke eigenschap als je bij de politie wil. Hopelijk geloof jij daar ook in.Nee, ik geloof daar niet in, al die jaren al niet, daarom doe ik ook zo weinig moeite voor dit stuk verdriet. Ik geloof dat ik me vanavond maar ga bezatten van ellende
Wat is het verschil tussen een verkeersregelaar en een verkeersagent?

Hoeveel verdient een verkeersagent?

Heeft hij of zij een extra ongevallenverzekering op het werk?

Hoe lang kun je dit werk doen?

Wat zijn de doorgroeimogelijkheden?

Heb je veel met collega's te maken of doe je alles in je eentje?
Wat reageer je nu aangevallen?

Ik vind het super dat jullie zo'n meisje opvangen en helpen, dat staat buiten kijf. Maar ook al heeft ze het moeilijk gehad, ze zal toch net als ieder ander moeten opgroeien tot zelfstandige volwassene. Dat mensen hier zeggen dat ze het beste dingen leert door ze zelf te doen (en zelf op haar bek te gaan als ze eens een keer te laat is), dat vind ik ook. Bovendien zijn die vragen toch niet zo lastig te verzinnen?

Maar goed, daarover verschillen we dan van mening.
Wat nou zelf doen. Die meid is die vragen aan het crowdsourcen, hartstikke bij de tijd.
beunhaas, grandioos, dochter zit nu als een bezetene jouw vragen uit te werken.
Wat ik me bij een verkeersagent altijd afvraag:

-hoe ga je om met agressie? ( met name de standaardopmerking dat ze boeven moeten gaan vangen)

-op welke manier krijgen zij ondersteuning bij calamiteiten (opzettelijke aanrijdingen, agressie)
Wat zijn de specifieke taken van een verkeersagent?

Wanneer wordt je verkeersagent, denk aan opleiding, rang, ervaring.

Wanneer heb je toestemming om met sirene te mogen rijden.

Wat voor materialen heb je bij je in de auto/motor
Top! hele goede!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven